Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Ja, där har du mycket att lära.

Ännu ett blåbär här!
Hann få iväg en anmälan innan platserna tog slut!
Är ingen van triathlet, men har gjort En Svensk Klassiker några gånger, och en del andra lösa lopp. Även ett par maror.

Nu ska vi bara sätta samman dem. 🙂

Min ambition är att ta mig

Lycka till alla IM Kalmar triathleter... ska bli kul att följa denna tråd, måsta ta Sala HIm först.
träna väl!

Hej!
Vad sägs om att orga en egen IM blåbär vid tillfälle, typ utse lämplig bana och bara köra (se hur långt kroppen orkar?).
Eftersom kroppen ändå inte skulle känna någon skillnad mot "att köra skarpt" i en officiell IM tävling (de är ändå slutsålda för

Mindre än ett år kvar...

Tänkte försöka bli en Ironman innan min 40-årsdag i december nästa år

Började med triathlon förra året och har i år kört Vansbro, Stockholm och Lidingö Triathlon samt Amfibiemannen. Har kommit på att simning är min svaga gren ju

Jahapp. Hann visst anmäla mig till 2013. Skulle ha blivit min 40-årskris 2014, men impulsköpte en start till Kalmar just strax innan det blev fullt. Hade lovat mig själv att köra HIM innan IM, så jag anmälde mig till Mallorca i vår på samma gång (lättare

Vi har klivit in i september månad och blåbärsbusken fortsätter att växa så det knakar. Från 47 medlemmar förra veckan till 56 den här veckan.

Utav dessa är det 42 st som har pass registrerade för allmänheten under den senaste månaden.

Korta Listan:

1.

Imorgon börja jag att jobba igen efter 6 månader pappaledig. Och jag även tappa min träning från den 3 aug. Ca 400min simning. Kan även notera att Mattias hade sin 60mil cykel pass den dag. Så det kan bli flera nya namn på topp nästa vecka.

Träna på

Jo, det blir nog ett skifte till nästa vecka. Dels hoppar väl min 60-milstur ut (ca 1200 minuter) och dels så kommer de närmsta veckorna vara ganska lugna för min del.

I periodiseringens anda kommer september att bli en "slapp" (allt är ju iofs relativt

Presenterade mig innan i tråden. Men gick precis med i statistik-gruppen eller vad man ska kalla den.

Har ni några regler vad för slags träning man får logga. Jag loggar t.ex. cykelpendling till/från jobbet. Jag kallar det träning, men andra har kanske a