Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 08:30Fu*k.. missade att anmäla mig i tid. trots att jag tom börjat en crawlkurs.. ajjajajajaj får kankse bli copenhagen eller rent av börja med sala nästa år. Om ingen annan har förslag på en bra tävling på IM distans. Det är inget måste att det ska vara krig
Fu*k.. missade att anmäla mig i tid. trots att jag tom börjat en crawlkurs.. ajjajajajaj får kankse bli copenhagen eller rent av börja med sala nästa år. Om ingen annan har förslag på en bra tävling på IM distans. Det är inget måste att det ska vara krig
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 09:28Svårt att hänga med i toppen, men det ska det bli ändring på!
Dock ska den här veckan spenderas i Danmark med korv och öl, men sen blir det åka av!Jag blir jäkligt taggad av alla grymma prestationer i tråden.
Keep up the good work!
Svårt att hänga med i toppen, men det ska det bli ändring på!
Dock ska den här veckan spenderas i Danmark med korv och öl, men sen blir det åka av!
Jag blir jäkligt taggad av alla grymma prestationer i tråden.
Keep up the good work!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:30Richard du är varmt välkommen hit! Jag har uppdaterat trådens första inlägg med en länk till din blogg.
Här läggs det ingen värdering i om dina minuter består av snöskottning, fjällvandring, barnvagnspromenader eller cykling till jobbet. Listan är till f
Richard du är varmt välkommen hit! Jag har uppdaterat trådens första inlägg med en länk till din blogg.
Här läggs det ingen värdering i om dina minuter består av snöskottning, fjällvandring, barnvagnspromenader eller cykling till jobbet. Listan är till f
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 19:32Mitt första inlägg! Kul tråd - och tänk att det finns så många "galningar" med samma målsättning som jag.
http://www.youtube.com/watch?v=B03dFMG8nR4Missade tyvärr också anmälan till Kalmar 2013 - men hoppas på att nya platser ska släppas och tänkte för
Mitt första inlägg! Kul tråd - och tänk att det finns så många "galningar" med samma målsättning som jag.
Missade tyvärr också anmälan till Kalmar 2013 - men hoppas på att nya platser ska släppas och tänkte för
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 23:56Lite OT...
Inget blåbär som är i behov av en våtdräkt?
Tänkte sälja min Mormaii som är i toppskick efter 1 säsongs tävlande men numera för stor på grund av en lyckad diet.Storlek 120kg 2m
Pris: Enligt överenskommelse. Nypris 4300kr
Lite OT...
Inget blåbär som är i behov av en våtdräkt?
Tänkte sälja min Mormaii som är i toppskick efter 1 säsongs tävlande men numera för stor på grund av en lyckad diet.
Storlek 120kg 2m
Pris: Enligt överenskommelse. Nypris 4300kr
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 20:22Jag är ny f o m idag här!
Fyllde 50 i våras och har hållit på med Triathlon sedan 2010, provade några mindre triathlontävlingar här i Enköpingstrakten tror det var 1997 eller 1998 och tyckte det var skitkul men hade eget enmansföretag då och ingen tid
Jag är ny f o m idag här!
Fyllde 50 i våras och har hållit på med Triathlon sedan 2010, provade några mindre triathlontävlingar här i Enköpingstrakten tror det var 1997 eller 1998 och tyckte det var skitkul men hade eget enmansföretag då och ingen tid
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 21:26Vilken inspirerande och peppande tråd.. är gärna med:-)
Kort om mig: 54 år, gift, 3 döttrar och bosatt i Stockholm. Sprang min 30:e mara i juli, och är efter Lidingöloppet klar med min 7:e Klassiker. 2010 gjorde jag alla tre klassikerna parallellt (hel,
Vilken inspirerande och peppande tråd.. är gärna med:-)
Kort om mig: 54 år, gift, 3 döttrar och bosatt i Stockholm. Sprang min 30:e mara i juli, och är efter Lidingöloppet klar med min 7:e Klassiker. 2010 gjorde jag alla tre klassikerna parallellt (hel,
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 09:14wow , impad av dig Suzanne! STORT LYCKA TILL!
Jag ska bara följa tråden, få inspiration och kör HIM 2013, sen får vi se.
wow , impad av dig Suzanne! STORT LYCKA TILL!
Jag ska bara följa tråden, få inspiration och kör HIM 2013, sen får vi se.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:41Ytterligare 10 nya medlemmar har tillkommit i gruppen och vi är nu 66 stolta kämpar. Av dessa redovisar 50 ett eller flera träningspass för allmänheten den senaste månaden.
Korta listan:
1. Ryan "Rykno" Provencher 1038 min
2. tomas s 948 min
3. Johan Ar
Ytterligare 10 nya medlemmar har tillkommit i gruppen och vi är nu 66 stolta kämpar. Av dessa redovisar 50 ett eller flera träningspass för allmänheten den senaste månaden.
Korta listan:
1. Ryan "Rykno" Provencher 1038 min
2. tomas s 948 min
3. Johan Ar
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 11:18Hej alla,
Mal: IM 70.3 Juni 2013
Alder: 25 ar (man)
Bakgrund: 15 ar lagidrott pa elitniva, sporadisk lopare
Lite ungefarliga / mixade resultat for att fa en battre bild:
- Lidingoloppet 2.45h
- 5k 18.30min
- 10k (sista milen Lo-loppet) 43min