Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 21:57Ja. Får se hur det blir med LL för mig. Skadad i hälsenan och vilat från löpning nu. Tråkigt att gå genom loppet men vill inte förlänga rehab-tiden då LL inte är något stort mål jämfört med VL och IM.
Ja. Får se hur det blir med LL för mig. Skadad i hälsenan och vilat från löpning nu. Tråkigt att gå genom loppet men vill inte förlänga rehab-tiden då LL inte är något stort mål jämfört med VL och IM.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 06:122012-07-01 22:12
"....mina minuter kommer att rasa ner mot 2800 - 3000 resten av sommar och sedan ca2500 till höst när jag börja jobba igen."Jag har varit medveten att jag kunde inte vara kvar på toppen. Jag är bara glad min fru har tillåtas mig att f
2012-07-01 22:12
"....mina minuter kommer att rasa ner mot 2800 - 3000 resten av sommar och sedan ca2500 till höst när jag börja jobba igen."
Jag har varit medveten att jag kunde inte vara kvar på toppen. Jag är bara glad min fru har tillåtas mig att f
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 08:53Ryan: Trainer kan du ha i garaget. Perfekt temperatur nu på hösten så att det slipper rinna floder av svett på parketten inne...
För övrigt konstaterar jag att min blygsamma placering kommer att försämras ytterliger då jag dragit på mig ett ryggskott för
Ryan: Trainer kan du ha i garaget. Perfekt temperatur nu på hösten så att det slipper rinna floder av svett på parketten inne...
För övrigt konstaterar jag att min blygsamma placering kommer att försämras ytterliger då jag dragit på mig ett ryggskott för
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 19:03Trainern ställer man i det rum som behöver städas, tränar, skurar och känner sig supernyttig!
Trainern ställer man i det rum som behöver städas, tränar, skurar och känner sig supernyttig!
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 16:16Ni är lyckliga ni som får ta in trainern inomhus (får inte ha den i vardagsrummet för min fru??) jag får sitta ute i ett kallgarage! Men till den här vintern så har jag tagit på mig att vara internrevisor i vår bostadsrättsförening och då "måste" man ha
Ni är lyckliga ni som får ta in trainern inomhus (får inte ha den i vardagsrummet för min fru??) jag får sitta ute i ett kallgarage! Men till den här vintern så har jag tagit på mig att vara internrevisor i vår bostadsrättsförening och då "måste" man ha
Quote from ellen olsson on 25 September 2012, 22:49Kallgaraget borde vara bäst av de ställena. Ju svalare desto bättre.
Kallgaraget borde vara bäst av de ställena. Ju svalare desto bättre.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 15:21Så, nu är även jag med i gruppen.
Anmälde mig precis till mitt första IM men det blev i Nice 2013 istället för i Kalmar som planerat pga. att Kalmar blev fullt så fort.
Ser sjukt mycket fram emot att lära mig mer om Triathlon och långdistans och inte mi
Så, nu är även jag med i gruppen.
Anmälde mig precis till mitt första IM men det blev i Nice 2013 istället för i Kalmar som planerat pga. att Kalmar blev fullt så fort.
Ser sjukt mycket fram emot att lära mig mer om Triathlon och långdistans och inte mi
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:26Är 47 år och blåbär anmäld till Kalmar IM 2013, bor i Skåne.
Var länge soffpotatis och kom igång igen 2010, gammal UV-Rugby spelare, när statusen blev bättre kom jag igång även med detta.
En hel del långfärdsskridsko som medgav lite längre turer 2011,
Är 47 år och blåbär anmäld till Kalmar IM 2013, bor i Skåne.
Var länge soffpotatis och kom igång igen 2010, gammal UV-Rugby spelare, när statusen blev bättre kom jag igång även med detta.
En hel del långfärdsskridsko som medgav lite längre turer 2011,
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 00:26Fler än jag som fått ett kuvert från Ironman och känner igen sig?
http://jonijogger.blogspot.se/2012/09/gashud-och-snabbpass.html
Fler än jag som fått ett kuvert från Ironman och känner igen sig?
http://jonijogger.blogspot.se/2012/09/gashud-och-snabbpass.html
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 11:08Vågade inte beställa "tränar för" tröjan - skall istället stoltsera med "Finisher" tröjan om jag lyckas få en sådan 🙂
Vågade inte beställa "tränar för" tröjan - skall istället stoltsera med "Finisher" tröjan om jag lyckas få en sådan 🙂