Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:57Samma här (H) vågade inte beställa någon tröja innan utan jag väntar oxå och hoppas jag fullföljer och kan gå runt med en finisher-tröja efteråt, lite fegt kanske men... 🙂
Samma här (H) vågade inte beställa någon tröja innan utan jag väntar oxå och hoppas jag fullföljer och kan gå runt med en finisher-tröja efteråt, lite fegt kanske men... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 20:00Ni som inte köpt eller har köpt får gärna kommentera i min tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1265104
Ni som inte köpt eller har köpt får gärna kommentera i min tråd
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 22:56Slut på Lidingöhelgen där undertecknad likt så många andra genom åren brakade ihop en del på sista milen. Ändå en lite nöjd känsla i kroppen över att äntligen ha en första riktigt betydande tävling i bagaget på den långa resan mot slutmålet.
Lite nytt bl
Slut på Lidingöhelgen där undertecknad likt så många andra genom åren brakade ihop en del på sista milen. Ändå en lite nöjd känsla i kroppen över att äntligen ha en första riktigt betydande tävling i bagaget på den långa resan mot slutmålet.
Lite nytt bl
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 07:11svårt att konkurrera med Bernt på topp listan då hans lång löp pass på lördag hade räckte till en femte plats på 7 dagars listan.
svårt att konkurrera med Bernt på topp listan då hans lång löp pass på lördag hade räckte till en femte plats på 7 dagars listan.
Quote from j sollerman on 1 October 2012, 14:39Ryan, du kanske bara mörkar och kommer ställa upp i Kalmar 2013. Du är ju med i listan här så det är väl bara att köra =)
Ryan, du kanske bara mörkar och kommer ställa upp i Kalmar 2013. Du är ju med i listan här så det är väl bara att köra =)
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 15:03är tyvärr inte anmälde till kalmar. Jag har bara 2 mil löp rundor i benen snittade 5:25 och 5:30. jag kan säga att jag är glad att jag har 23 månader att träna upp till 4mil. Men det ser ut lovande att kunde snitta 7min.....(5 tim)
är tyvärr inte anmälde till kalmar. Jag har bara 2 mil löp rundor i benen snittade 5:25 och 5:30. jag kan säga att jag är glad att jag har 23 månader att träna upp till 4mil. Men det ser ut lovande att kunde snitta 7min.....(5 tim)
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:32Ryan den halvmara du nyss sprang på träning gick lika fort som en jag sprang på tävling i augusti. (max!) Lidingöloppet i helgen = 7km med kramp. (sluttid på 3:13 fast jag springer milen på 42) Hade tänkt köra en mara om två veckor men tror jag hoppar den
Ryan den halvmara du nyss sprang på träning gick lika fort som en jag sprang på tävling i augusti. (max!) Lidingöloppet i helgen = 7km med kramp. (sluttid på 3:13 fast jag springer milen på 42) Hade tänkt köra en mara om två veckor men tror jag hoppar den
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 22:37Ja nu ramlade man ner utanför top 10 på långa listan men det blir så nu ett par veckor framöver med lite lättare pass och inte så många pass/vecka. I slutet av månaden ska jag vara igång igen då ska här jagas och tränas!!
Lyckades Anmäla mig till Vättern
Ja nu ramlade man ner utanför top 10 på långa listan men det blir så nu ett par veckor framöver med lite lättare pass och inte så många pass/vecka. I slutet av månaden ska jag vara igång igen då ska här jagas och tränas!!
Lyckades Anmäla mig till Vättern
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 09:01Det går ju fortfarande alldeles utmärkt att cykla ute i oktober. Det kanske inte är lika lockande med långa distanspass på landsvägen men det går ju fortfarande.
Ett alternativ (och rekommendation) är väl att testa på lite annan cykling. Lite teknisk MT
Det går ju fortfarande alldeles utmärkt att cykla ute i oktober. Det kanske inte är lika lockande med långa distanspass på landsvägen men det går ju fortfarande.
Ett alternativ (och rekommendation) är väl att testa på lite annan cykling. Lite teknisk MT
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 18:56Ja mtb brukar jag köra men det ha rinte blivit så mycket under sommaren, rullskidor är oxå kul , men ännu roligare är inlines! 🙂
Nu har jag vilat sen i lördags efter LL, söndag, måndag, tisdag..... nej fan vad tråkigt det är! Imorrn blir det simträning
Ja mtb brukar jag köra men det ha rinte blivit så mycket under sommaren, rullskidor är oxå kul , men ännu roligare är inlines! 🙂
Nu har jag vilat sen i lördags efter LL, söndag, måndag, tisdag..... nej fan vad tråkigt det är! Imorrn blir det simträning