Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Fast man kan bli lite stressad också... En veckas kraftig förkylning och man faller som en sten i listan. Jag som hade tänkt var högt upp på korta listan när bland annat SUM skulle springas i helgen, nu vart det noll och ingen minut istället. Men än är de

själv hade jag en topnings vecka för två veckor sedan och nu en slags vila vecka. Nu är priotering löpning.

Nu är min viloperiod slut så jag räknar med att kunna klättra lite i listan framöver.
Under 2000m på långa listan ska jag i alla fall inte vara.

Viktigt att inte stirra sig blind på minuter! 🙂

Vila är ju lika viktigt som nog alla vet men som lätt kan glömmas bort. Tror jag drar till med en vilodag idag, haft träningsvärk här och där ganska länge nu.

bara för skoj kollade jag på antal km för att ser hur mycket skillnad det skulle göra på topp listan och det är intressant att folk missa att simning ska också registreras i km inte i meter.

händer ofta i simgruppen att 3-4st har simmat mer på en vecka ä

Johan J: Är det inte snarare så att det är distansen som man inte ska stirra sig blind på? I syfte att "våga" köra riktigt lugnt under de långa passen. För att bli bra på triathlon på lång distans tror jag att (tränings)tiden är en mer avgörande faktor än

Det är ju också klokt, och sant!

*haha* Att simma 60 mil i veckan är minsann inte illa. 😀

Följer med intresse hur det går för er i blåbärstråden och själv tog jag oskulden i år.

Min filosofi för att genomföra ett bra lopp var att först göra en nulägesanalys av min status i respektive gren och sen därefter sätta en plan baserat på de timmar p

Det rapporteras om fint höstväder på många håll i landet. Hos mig i Skåne har det varit ett alldeles ljuvligt träningsväder under helgen som gick och finns det något vi svenskar är bra på så är det att "passa på". Så tänk på att passa på att dunka av någr