Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 18:22Tack Mattias,
Var faktiskt inne och kikade på din träningskalender för några dagar sedan, såg att du hade debuterat och var på väg att skriva någon rad och gratulera men så kom något annat emellan. Under 4h i debuten är också vad jag går och drömmer om m
Tack Mattias,
Var faktiskt inne och kikade på din träningskalender för några dagar sedan, såg att du hade debuterat och var på väg att skriva någon rad och gratulera men så kom något annat emellan. Under 4h i debuten är också vad jag går och drömmer om m
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 21:55Tänkte det var dags för en liten presentation. Jag började efter ganska många års uppehåll från strukturerad träning för lite drygt 1,5 år sedan springa då vi var ett gäng på jobbet som anmälde oss till Midnattsloppet i Göteborg. Det gav verkligen mersmak
Tänkte det var dags för en liten presentation. Jag började efter ganska många års uppehåll från strukturerad träning för lite drygt 1,5 år sedan springa då vi var ett gäng på jobbet som anmälde oss till Midnattsloppet i Göteborg. Det gav verkligen mersmak
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 23:11@Jocke: Se till att barnen flyttar hemifrån!, att partnern har intressen! och håll jobbet så kort som det bara går 😉
Träna varierat, så minskar risken för förslitning och överträningsskador.
Trialthonupplägg för min IM-satsning SUB 15h: simning två gånge
@Jocke: Se till att barnen flyttar hemifrån!, att partnern har intressen! och håll jobbet så kort som det bara går 😉
Träna varierat, så minskar risken för förslitning och överträningsskador.
Trialthonupplägg för min IM-satsning SUB 15h: simning två gånge
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 23:43@Jocke.
Om du bor i närheten av Göteborg så kan jag varmt rekommendera Triathlon Väst.
Riktigt bra klubb med en massa träningspass i veckan.
Man blir verkligen inspirerad av träningarna och enbart klubbrabbaterna och söndagssimningarna med Anders Holme
@Jocke.
Om du bor i närheten av Göteborg så kan jag varmt rekommendera Triathlon Väst.
Riktigt bra klubb med en massa träningspass i veckan.
Man blir verkligen inspirerad av träningarna och enbart klubbrabbaterna och söndagssimningarna med Anders Holme
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 12:48Knep en plats 🙂 2013 som gäller nu!
Knep en plats 🙂 2013 som gäller nu!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:02Grattis Bernt!
Grattis Bernt!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:50@Bernt - Intressant, ser ut som att du har en bra mix av olika träningsalternativ. Grattis till platsen, tur att du var på hugget, de gick snabbt såg jag!
@Jörgen - Jag bor i Nybro men vi har ju Glasrikets RC här så det blir en del träning därigenom och
@Bernt - Intressant, ser ut som att du har en bra mix av olika träningsalternativ. Grattis till platsen, tur att du var på hugget, de gick snabbt såg jag!
@Jörgen - Jag bor i Nybro men vi har ju Glasrikets RC här så det blir en del träning därigenom och
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 22:00Tog också en plats idag! Kört HIM som längst tidgare så nu börjar det på allvar 🙂
Tog också en plats idag! Kört HIM som längst tidgare så nu börjar det på allvar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 00:01Grattis till er som fick en startplats, och grattis till att ni lyckades fylla i formuläret på 1min. För mig tog det säkert 10min... 😉
Grattis till er som fick en startplats, och grattis till att ni lyckades fylla i formuläret på 1min. För mig tog det säkert 10min... 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 15:43Även jag var snabb nog för att få en av de eftertraktade platserna som släpptes.
Nu Kör vi
Även jag var snabb nog för att få en av de eftertraktade platserna som släpptes.
Nu Kör vi