Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 23:19Du är mig i hasorna Rickard! 😉
Riktigt snyggt jobbat allihop. En pallplats på långa listan känns väldigt avlägset för tillfället...
Du är mig i hasorna Rickard! 😉
Riktigt snyggt jobbat allihop. En pallplats på långa listan känns väldigt avlägset för tillfället...
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 23:45Mmm...våga inte ta en vilodag för då glider jag förbi Jörgen! 😉
Skämt åsido så känns det skönt att äntligen ha knäckt 2000-vallen för första gången, det är på den här sidan jag tänkt hålla mig. Att haka på dig till Valencia och maradebutera var sannolik
Mmm...våga inte ta en vilodag för då glider jag förbi Jörgen! 😉
Skämt åsido så känns det skönt att äntligen ha knäckt 2000-vallen för första gången, det är på den här sidan jag tänkt hålla mig. Att haka på dig till Valencia och maradebutera var sannolik
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 20:04hmm efter 2,5 veckas rejäl förkylning och sen ryggont nu när man skulle köra igång med träningen igen så känns det som det är väldigt långt borta för mig att komma upp till 2000 min igen per månad! 🙁
Men har man tur och får vara frisk resten av decemb
hmm efter 2,5 veckas rejäl förkylning och sen ryggont nu när man skulle köra igång med träningen igen så känns det som det är väldigt långt borta för mig att komma upp till 2000 min igen per månad! 🙁
Men har man tur och får vara frisk resten av decemb
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 21:20Ge dig inte Per, din tid kommer tillbaka, takta bara upp rimligt vid återstarten så är du snart uppe på önskad träningsdos igen!
Noterar att folk kämpar på rätt bra trots att vintervädret kanske ställt till vissa bekymmer lite varstans. En ny medlem har
Ge dig inte Per, din tid kommer tillbaka, takta bara upp rimligt vid återstarten så är du snart uppe på önskad träningsdos igen!
Noterar att folk kämpar på rätt bra trots att vintervädret kanske ställt till vissa bekymmer lite varstans. En ny medlem har
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 23:10Tack Rickard! 🙂
Just nu känns det lite motigt, men det är bara att "försöka" ha tålamod! Jag ska igång igen den här veckan!!!
(H)
Tack Rickard! 🙂
Just nu känns det lite motigt, men det är bara att "försöka" ha tålamod! Jag ska igång igen den här veckan!!!
(H)
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 07:19Attans! Missade att lägga in torsdagens pass på 128 min. (#)
Attans! Missade att lägga in torsdagens pass på 128 min. (#)
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 11:36Att fara till Kaukasus den 18e Augusti och börja acklimatisering den 20e för att sedan bestiga Elbrus... Är det att ta vatten över huvudet även om man håller igen lite på löpningen? (t-)
Att fara till Kaukasus den 18e Augusti och börja acklimatisering den 20e för att sedan bestiga Elbrus... Är det att ta vatten över huvudet även om man håller igen lite på löpningen? (t-)
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 21:23Den här veckan gläds jag extra med alla blåbär som lyckades greja startplats i Vansbro. Många av gruppens medlemmar i startlistan, så även undertecknad. Kul!
Vi har blivit två fler, nu 94, men oförändrat antal (62) med officiella pass senaste månaden.
K
Den här veckan gläds jag extra med alla blåbär som lyckades greja startplats i Vansbro. Många av gruppens medlemmar i startlistan, så även undertecknad. Kul!
Vi har blivit två fler, nu 94, men oförändrat antal (62) med officiella pass senaste månaden.
K
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 21:21🙂
Äntligen är man igång igen efter förkylningar och ryggskott! Simträning igårkväll och ett 90 min trainerpass ikväll!
Nu gäller det bara att ta det lite lugnt i början ... hur nu det ska gå till när man tappat nästan en månads konditionsträning? Tå
🙂
Äntligen är man igång igen efter förkylningar och ryggskott! Simträning igårkväll och ett 90 min trainerpass ikväll!
Nu gäller det bara att ta det lite lugnt i början ... hur nu det ska gå till när man tappat nästan en månads konditionsträning? Tå
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 22:09Härligt Per! Alltid skönt att få komma igång när man har gått och längtat. Ett uppehåll (oavsett om det är frivilligt eller ofrivilligt) kan ju ibland göra underverk för träningslusten. Betade ju själv av ett ryggskott för ngn månad sedan och det är inte
Härligt Per! Alltid skönt att få komma igång när man har gått och längtat. Ett uppehåll (oavsett om det är frivilligt eller ofrivilligt) kan ju ibland göra underverk för träningslusten. Betade ju själv av ett ryggskott för ngn månad sedan och det är inte