Quote from Funbeat user on 22 December 2012, 23:31Ja Mattias man börjar ju nästan känna sig lite "stressad" det är ju "bara" 238 dgr kvar till Kalmar! 🙂
Nej jag ska träna lite smartare nu lägga in fler vilodagar/vecka så att kroppen håller ihop, den har blivit lite dåligt skött av mig tidigare i live
Ja Mattias man börjar ju nästan känna sig lite "stressad" det är ju "bara" 238 dgr kvar till Kalmar! 🙂
Nej jag ska träna lite smartare nu lägga in fler vilodagar/vecka så att kroppen håller ihop, den har blivit lite dåligt skött av mig tidigare i live
Quote from Funbeat user on 23 December 2012, 21:27Uppesittarkväll i afton. Vilket sätt kan tänkas vara bättre att avnjuta en sådan så här dan före dan än med lite träningsstatistik? Vem har förtjänat att trycka i sig lite extra av mormors hemmarullade köttbullar och vem borde ta sig en funderare när det
Uppesittarkväll i afton. Vilket sätt kan tänkas vara bättre att avnjuta en sådan så här dan före dan än med lite träningsstatistik? Vem har förtjänat att trycka i sig lite extra av mormors hemmarullade köttbullar och vem borde ta sig en funderare när det
Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 10:55God Jul alla blåbär!
Starkt jobbat med statistiken Rickard. Tack.
God Jul alla blåbär!
Starkt jobbat med statistiken Rickard. Tack.
Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 11:52Kommer bli mycket sparsamt med träning nu i 3 veckor när jag kommer befinna mig i Filipinerna. Men jag håller koll på er andra!!
Kommer bli mycket sparsamt med träning nu i 3 veckor när jag kommer befinna mig i Filipinerna. Men jag håller koll på er andra!!
Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 12:24God Jul alla blåbär!! Nu är vi snart inne på året då det ska ske!!!!!! Vill även jag passa på och tacka Rickard för jobbet du lägger ner varje vecka på statistiken. All heder åt dig!!!!!! 🙂
God Jul alla blåbär!! Nu är vi snart inne på året då det ska ske!!!!!! Vill även jag passa på och tacka Rickard för jobbet du lägger ner varje vecka på statistiken. All heder åt dig!!!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2012, 17:36http://m.youtube.com/watch?v=B03dFMG8nR4
(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 22:25Sista listorna under 2012. Bland den här gruppens 95 medlemmar (+1 sen sist) behövs inga nyårslöften - vi har nog att pyssla med ändå under 2013, törs jag påstå!?!
Precis som senast 62 pers med reggade pass senaste månaden.
Korta listan:
1. Ryan "Rykno
Sista listorna under 2012. Bland den här gruppens 95 medlemmar (+1 sen sist) behövs inga nyårslöften - vi har nog att pyssla med ändå under 2013, törs jag påstå!?!
Precis som senast 62 pers med reggade pass senaste månaden.
Korta listan:
1. Ryan "Rykno
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:04Skönt med lite julledighet så man kan komma igång med träningen igen på allvar efter förkylningar och annat skit i december.
Nu börjar man få ihop en hel del kvalitetsträningstid igen! 🙂 som igår t ex då jag för första gången simmade 3860m i simhallen d
Skönt med lite julledighet så man kan komma igång med träningen igen på allvar efter förkylningar och annat skit i december.
Nu börjar man få ihop en hel del kvalitetsträningstid igen! 🙂 som igår t ex då jag för första gången simmade 3860m i simhallen d
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 21:41Till årets första listor utlovas lite dramatik. Gruppen har växt med 3 pers till 98 och en av nykomlingarna kliver rakt in på långa topp 10. Lite tråkigt tycker jag dock att det är att andelen som redovisar sina pass för alla och kommer med i listorna bar
Till årets första listor utlovas lite dramatik. Gruppen har växt med 3 pers till 98 och en av nykomlingarna kliver rakt in på långa topp 10. Lite tråkigt tycker jag dock att det är att andelen som redovisar sina pass för alla och kommer med i listorna bar
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 21:51jag tror Bernt fick en dubbel post idag 😉
Men jag är bara glad jag fick en bra start till 2013 min bäste löp vecka någonsin med 58km och pers på 5km 22:58 (H)
jag tror Bernt fick en dubbel post idag 😉
Men jag är bara glad jag fick en bra start till 2013 min bäste löp vecka någonsin med 58km och pers på 5km 22:58 (H)