Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 02:27Jag tar hjälp av en vecka i värme och sol i Mexiko med mycket tid för längre simpass osv. Därav den relativt stora ökningen. Att jag landade precis på slagit vid Hastings var ju en ren tillfällighet. 🙂
Dock har jag höjt målsättningen med ett par timmar
Jag tar hjälp av en vecka i värme och sol i Mexiko med mycket tid för längre simpass osv. Därav den relativt stora ökningen. Att jag landade precis på slagit vid Hastings var ju en ren tillfällighet. 🙂
Dock har jag höjt målsättningen med ett par timmar
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 16:04Har en lugn vecka framför mig så nu räknar jag med (kräver!) att bli passerad i toppen. Nästa vecka kommer jag dock att tillbringa på Playitas (Fuerteventura). Spontanköpte sista platsen sön-sön i förra veckan eftersom det fungerade med lite ledigt från j
Har en lugn vecka framför mig så nu räknar jag med (kräver!) att bli passerad i toppen. Nästa vecka kommer jag dock att tillbringa på Playitas (Fuerteventura). Spontanköpte sista platsen sön-sön i förra veckan eftersom det fungerade med lite ledigt från j
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 21:40Tillbaka efter 1 månads semester i Filipinerna. Nu är jag motiverad och träningssugen då jag i princip inte tränat något.
Tillbaka efter 1 månads semester i Filipinerna. Nu är jag motiverad och träningssugen då jag i princip inte tränat något.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:42Edit: Boendet sålt.
Tvingas tyvärr kasat in handduken då en av mina bästa vänner gifter sig samma dag. Hänger kvar här i gruppen som hang around. Nästa år!!
Edit: Boendet sålt.
Tvingas tyvärr kasat in handduken då en av mina bästa vänner gifter sig samma dag. Hänger kvar här i gruppen som hang around. Nästa år!!
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 21:41Lite mosig idag efter många timmar i bil t/r Malmö-Mullsjö. Ja...och så körde jag ett lopp också förstås. Lite kontraster mot förra veckans glamorösa skidande i Vasalopps-spåren att göra ett inhopp på den småländska/västgötska långloppscirkusen på skidor
Lite mosig idag efter många timmar i bil t/r Malmö-Mullsjö. Ja...och så körde jag ett lopp också förstås. Lite kontraster mot förra veckans glamorösa skidande i Vasalopps-spåren att göra ett inhopp på den småländska/västgötska långloppscirkusen på skidor
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 00:49Helt sjukt vad ni ligger i. Otroligt imponerande.
Keep up the good work
Helt sjukt vad ni ligger i. Otroligt imponerande.
Keep up the good work
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 15:20Snowboard? Nån måtta får det väl va på vad som reggas:)
Snowboard? Nån måtta får det väl va på vad som reggas:)
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 15:34utveckla gärna... finns det regler för vad som kan reggas i träningsdagboken?
Visst, hade jag sett denna lista som en tävling i att ha flest täningsminuter hade jag nog reagerat på vissa aktiviteter, men jag ser det inte så, jag gillar sammanhanget. Det a
utveckla gärna... finns det regler för vad som kan reggas i träningsdagboken?
Visst, hade jag sett denna lista som en tävling i att ha flest täningsminuter hade jag nog reagerat på vissa aktiviteter, men jag ser det inte så, jag gillar sammanhanget. Det a
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 21:23Jag reggar det jag gör 100% för min egen skull, vad som räknas som riktig träning bestämmer inte jag. Inte vet jag men jag blir i alla fall sliten av pulsande i jakten på lössnö på över 3000m höjd
Det enda som betyder nåt är om jag klarar att stå på Gaus
Jag reggar det jag gör 100% för min egen skull, vad som räknas som riktig träning bestämmer inte jag. Inte vet jag men jag blir i alla fall sliten av pulsande i jakten på lössnö på över 3000m höjd
Det enda som betyder nåt är om jag klarar att stå på Gaus
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 22:01Tada! *virvlar, trummor, fanfarer, gosskörsång och lite raketer*
Gruppen har nu nått 100 medlemmar och denna jubileumsvecka firar vi med flera anmärkningsvärda noteringar. 65 pers har reggat pass som jag kommer åt den senaste månaden.
Korta listan:
1.
Tada! *virvlar, trummor, fanfarer, gosskörsång och lite raketer*
Gruppen har nu nått 100 medlemmar och denna jubileumsvecka firar vi med flera anmärkningsvärda noteringar. 65 pers har reggat pass som jag kommer åt den senaste månaden.
Korta listan:
1.