Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Jag tar hjälp av en vecka i värme och sol i Mexiko med mycket tid för längre simpass osv. Därav den relativt stora ökningen. Att jag landade precis på slagit vid Hastings var ju en ren tillfällighet. 🙂
Dock har jag höjt målsättningen med ett par timmar

Har en lugn vecka framför mig så nu räknar jag med (kräver!) att bli passerad i toppen. Nästa vecka kommer jag dock att tillbringa på Playitas (Fuerteventura). Spontanköpte sista platsen sön-sön i förra veckan eftersom det fungerade med lite ledigt från j

Tillbaka efter 1 månads semester i Filipinerna. Nu är jag motiverad och träningssugen då jag i princip inte tränat något.

Edit: Boendet sålt.

Tvingas tyvärr kasat in handduken då en av mina bästa vänner gifter sig samma dag. Hänger kvar här i gruppen som hang around. Nästa år!!

Lite mosig idag efter många timmar i bil t/r Malmö-Mullsjö. Ja...och så körde jag ett lopp också förstås. Lite kontraster mot förra veckans glamorösa skidande i Vasalopps-spåren att göra ett inhopp på den småländska/västgötska långloppscirkusen på skidor

Helt sjukt vad ni ligger i. Otroligt imponerande.

Keep up the good work

Snowboard? Nån måtta får det väl va på vad som reggas:)

utveckla gärna... finns det regler för vad som kan reggas i träningsdagboken?
Visst, hade jag sett denna lista som en tävling i att ha flest täningsminuter hade jag nog reagerat på vissa aktiviteter, men jag ser det inte så, jag gillar sammanhanget. Det a

Jag reggar det jag gör 100% för min egen skull, vad som räknas som riktig träning bestämmer inte jag. Inte vet jag men jag blir i alla fall sliten av pulsande i jakten på lössnö på över 3000m höjd

Det enda som betyder nåt är om jag klarar att stå på Gaus

Tada! *virvlar, trummor, fanfarer, gosskörsång och lite raketer*

Gruppen har nu nått 100 medlemmar och denna jubileumsvecka firar vi med flera anmärkningsvärda noteringar. 65 pers har reggat pass som jag kommer åt den senaste månaden.

Korta listan:

1.