Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:25Att lyckas anmäla sig i tid är en del i prestationen som belönas med medalj.
Att lyckas anmäla sig i tid är en del i prestationen som belönas med medalj.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:33jag blev sen med min anmälan, satt med min mobil, bankdosa och dålig täckning och försökte få iväg den... lyckade på tredje försöket, därimellan lyckades jag ringa en polare som är läkare för att få han att gå med på att jag plitade ner hans namn som gara
jag blev sen med min anmälan, satt med min mobil, bankdosa och dålig täckning och försökte få iväg den... lyckade på tredje försöket, därimellan lyckades jag ringa en polare som är läkare för att få han att gå med på att jag plitade ner hans namn som gara
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:49Att löpa under PIRATFLAGGA är att jag köper någon annans plats, och därmed finns inte jag, men medaljen sitter likaväl där på väggen, när jag klarar det 🙂
Alltså kanske det går att köpa, eller?
Att löpa under PIRATFLAGGA är att jag köper någon annans plats, och därmed finns inte jag, men medaljen sitter likaväl där på väggen, när jag klarar det 🙂
Alltså kanske det går att köpa, eller?
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:51När du hämtar ut ditt "kit" så får du ett armband, som du måste bära från torsdag-tills du går i mål, det armbandet får du inte utan att visa ID....
Skulle påstå att det är totalt omöjligt att genomföra loppet i någon annans namn..
När du hämtar ut ditt "kit" så får du ett armband, som du måste bära från torsdag-tills du går i mål, det armbandet får du inte utan att visa ID....
Skulle påstå att det är totalt omöjligt att genomföra loppet i någon annans namn..
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:52Nicolai, jag är 40 år gammal. Min åldern har lärt mig att inte haka på dessa luringar 🙂 Nice try "mait"........
Nicolai, jag är 40 år gammal. Min åldern har lärt mig att inte haka på dessa luringar 🙂 Nice try "mait"........
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:53Aha Karolia, då har jag proble, typ Houston, måte fundera, fundera 🙂
Aha Karolia, då har jag proble, typ Houston, måte fundera, fundera 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 14:55Hmmm, om säljaren kvitterar ut kittet? Hmmmm, Pirat-Jag? Hmmm? 2014 är så långt bort, typ nästa år. Men vad gör det?
Hmmm, om säljaren kvitterar ut kittet? Hmmmm, Pirat-Jag? Hmmm? 2014 är så långt bort, typ nästa år. Men vad gör det?
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 15:03För mig är det enda av betydelse att genomföra den magiska distansen och jag tycker man är minst lika mycket Ironman om man genomför en Challenge tävling eller en Ironman.
För mig är det enda av betydelse att genomföra den magiska distansen och jag tycker man är minst lika mycket Ironman om man genomför en Challenge tävling eller en Ironman.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 15:07Håller med, sitter o blänger på Köpenhamnsidan, måste fundera. tackar för tipset
Håller med, sitter o blänger på Köpenhamnsidan, måste fundera. tackar för tipset
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 15:09Håller med, var inne på Köpenhamnsloppets hemsida. Måste fundera, tackar för tipset
Håller med, var inne på Köpenhamnsloppets hemsida. Måste fundera, tackar för tipset