Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Att lyckas anmäla sig i tid är en del i prestationen som belönas med medalj.

jag blev sen med min anmälan, satt med min mobil, bankdosa och dålig täckning och försökte få iväg den... lyckade på tredje försöket, därimellan lyckades jag ringa en polare som är läkare för att få han att gå med på att jag plitade ner hans namn som gara

Att löpa under PIRATFLAGGA är att jag köper någon annans plats, och därmed finns inte jag, men medaljen sitter likaväl där på väggen, när jag klarar det 🙂
Alltså kanske det går att köpa, eller?

När du hämtar ut ditt "kit" så får du ett armband, som du måste bära från torsdag-tills du går i mål, det armbandet får du inte utan att visa ID....

Skulle påstå att det är totalt omöjligt att genomföra loppet i någon annans namn..

Nicolai, jag är 40 år gammal. Min åldern har lärt mig att inte haka på dessa luringar 🙂 Nice try "mait"........

Aha Karolia, då har jag proble, typ Houston, måte fundera, fundera 🙂

Hmmm, om säljaren kvitterar ut kittet? Hmmmm, Pirat-Jag? Hmmm? 2014 är så långt bort, typ nästa år. Men vad gör det?

För mig är det enda av betydelse att genomföra den magiska distansen och jag tycker man är minst lika mycket Ironman om man genomför en Challenge tävling eller en Ironman.

Håller med, sitter o blänger på Köpenhamnsidan, måste fundera. tackar för tipset

Håller med, var inne på Köpenhamnsloppets hemsida. Måste fundera, tackar för tipset