Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 15:10Fast dom sätter på dig armbandet, det är typ i "festivalstil" .. sånt där i plast.. och det måste du ha på dig hela tiden och det går ju såklart inte att ta av utan att förstöra...
Satsa på 2014 och gör det i ditt eget namn, det är mycket roligare så!
Fast dom sätter på dig armbandet, det är typ i "festivalstil" .. sånt där i plast.. och det måste du ha på dig hela tiden och det går ju såklart inte att ta av utan att förstöra...
Satsa på 2014 och gör det i ditt eget namn, det är mycket roligare så!
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 15:20Jopp, otåliga-jag
Jopp, otåliga-jag
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:03Det handlar absolut om distansen, men en IM medalj från Kono hade inte varit fel att äga...
Det handlar absolut om distansen, men en IM medalj från Kono hade inte varit fel att äga...
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:38Vem vill ha medalj, allt jag vill ha är en svart tshirt 😀
Vem vill ha medalj, allt jag vill ha är en svart tshirt 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 00:03Den svarta tröjan är avlägsen med otroligt eftertraktad. En dag så...
Den svarta tröjan är avlägsen med otroligt eftertraktad. En dag så...
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:23Eftersom det är en blåbärstråd vågar jag väl fråga, vad är det för svart t-shirt?
Eftersom det är en blåbärstråd vågar jag väl fråga, vad är det för svart t-shirt?
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:27finishers t-shirt skulle jag gissa. den du få när du gå i mål på en IM tävling.
finishers t-shirt skulle jag gissa. den du få när du gå i mål på en IM tävling.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 08:43Svart tshirt om man klarar tidsgränsen för att ta sig sista biten mot toppen av Gaustablikk i Norseman, annars vit tshirt..
Svart tshirt om man klarar tidsgränsen för att ta sig sista biten mot toppen av Gaustablikk i Norseman, annars vit tshirt..
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 18:02De 100 första får väl möjlighet att gå i mål på toppen?
Den är i alla fall jäkligt eftertraktad.
De 100 första får väl möjlighet att gå i mål på toppen?
Den är i alla fall jäkligt eftertraktad.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 18:40Beslutat mig, Sala 2013, Kalmar 2014.
Beslutat mig, Sala 2013, Kalmar 2014.