Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte så farligt att jag inte kan springa alls, utan kan springa men inte riktigt vågad många minuter ännu!

Men länge säger du? : - )

bygg långsamt på från 500 m till 5 mil

Har lite oväntat sprungit ner i en djup motivationsgrop och har svårt att ta mig upp. Två menlösa simpass senaste veckan, annars ingenting. Ska man drabbas av en dipp är det dock rätt vettigt att göra det inför ett stort lopp, åker Vasaloppet ÖS på söndag

Hoppas på en bättre vecka än min förra då jag var däckad av en ihärdig förkylning

Top 5!

Haft en riktigt bra träningsvecka nu, (och listan inkluderar förra söndagens tävling).
En lagom hård vecka till sen lättare under Vasaloppsveckan och inför Vasaloppet!

Vilken toppenvecka 🙂 och bajen vann första kvartsfinalen!!

Om ni gillar social löpning också får ni gärna hänga med när jag springer alla gator på Norrmalm den 16 mars.
Tidigare avverkat: Södermalm, Kungsholmen, Gamla stan, Östermalm.
Norrmalm All In:

Man kan ju undra varför 37 st inte reggar nån träning alls - så blir man inte nån ironman?!

Christer; de kanske tränar jättemycket men de har inte sin träningsdagbok öppen.

Ja, så kan det ju vara, men varför går man med i den här satsningen då? Vore kul (?) att höra iaf. Det kan väl inte vara så många skadade heller?

Däckad i influensa hoppas man snart blir frisk så man kan träna igen 🙁