Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

sen få du gå med denna grupp för att syns i denna lista

http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=3434

En ny medlem? Det är ju jag. Hejsan allihopa.
Och schysst träningsdos Ryan 🙂

Grattis till de som genomfört Vasaloppet idag! Nu kan man väl säga att vintersäsongen avslutas och att sommarsäsongen tar vid.

För egen del har jag latat mig något våldsamt i veckan och sugit på karamellen från förra helgens Öppet Spår. Därtill har jag b

Från 107 till 108 medlemmar och från 72 till 73 som redovisar träning.

Korta listan:

1. Mattias Krantz 1383 min
2. Henrik Ahlqvist 1214 min
3. Ryan "Rykno" Provencher 1096 min
4. Bernt Hedlund 1032 min
5. Peter Schmidt 946 min
6. Anders Axelsson 940 min

Vem var snabbaste Vasalöparen? 🙂

Härligt med andra platsen på korta listan och skönt med 2 smålänningar i topp 3 på korta listan 😉 Men att jag ligger under topp 10 på långa är inget bra... Men det löser sig nu när min sjukdomsvecka börjar betas av 😉

Eftersom minuter inte alltid säga så mycket om själva träning tycker jag det är rolig att ser antal km.

För min del kommer jag inte att kunde hitta tid att träna så många flera minuter än jag har gjort nu under vinter, men efter påsk bli det mer tid på

Det lååånga simpasset borde nu vara åtgärdat 😀 Trevligt att vara i toppen på listan. Får försöka hamna där utan felskrivning nästa gång

Men alltså den där långa listan på simmade km innebär ju att alla simmar 1mil om dagen, varje dag och Ryan du mer än två mil....det stämmer inte...

Antar att blåbären inte bara tränar simning 😉

/markushagberg.com

twitter: MarkusHagberg