Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 22:08Ja, köper cykel o våtdräkt på torsdag, sprang en femmilare i lördags och börjat crawl fortsättningskurs 🙂 Det rullar på.
Ja, köper cykel o våtdräkt på torsdag, sprang en femmilare i lördags och börjat crawl fortsättningskurs 🙂 Det rullar på.
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 22:13110 dagar till start för mig. Har hämtat mig bra från en 2½ veckors flunsa och upplever just nu att jag är i den bästa form jag någonsin varit i avseende simningen och löpningen. Cyklingen känns lite seg dock, men det ska förhoppningsvis släppa. Har en lu
110 dagar till start för mig. Har hämtat mig bra från en 2½ veckors flunsa och upplever just nu att jag är i den bästa form jag någonsin varit i avseende simningen och löpningen. Cyklingen känns lite seg dock, men det ska förhoppningsvis släppa. Har en lu
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 23:10Det känns bra och målet med Kalmar känns rimligt.
Ny våtdräkt kommer det bli och om ekonomin tillåter så blir det en ny cykel i sommar.
Det känns bra och målet med Kalmar känns rimligt.
Ny våtdräkt kommer det bli och om ekonomin tillåter så blir det en ny cykel i sommar.
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 10:47Litet läskigt att det bara är fem månader kvar att träna... Fast jag har tränat som jag tänkte ungefär. Snittar 7 timmar i veckan. Lugnt basbyggande för att inte dra på mig överbelastningsskador av all ovan simning och cykling. Fokus på simteknik och att
Litet läskigt att det bara är fem månader kvar att träna... Fast jag har tränat som jag tänkte ungefär. Snittar 7 timmar i veckan. Lugnt basbyggande för att inte dra på mig överbelastningsskador av all ovan simning och cykling. Fokus på simteknik och att
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 16:20Ja, jag både längtar och tycker det är lite läskigt att det är fem månader kvar! Är igång med löpningen någotsånär (2timmars långpass på helgen o totalt 35-40km/vecka) simma kan jag sedan innan o håller mest igång det nu, cyklingen känns lite lång o läski
Ja, jag både längtar och tycker det är lite läskigt att det är fem månader kvar! Är igång med löpningen någotsånär (2timmars långpass på helgen o totalt 35-40km/vecka) simma kan jag sedan innan o håller mest igång det nu, cyklingen känns lite lång o läski
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 21:41Hoppas på 14h ... men har egentligen ingen aning eftersom jag aldrig cyklat på en racer.
Hoppas på 14h ... men har egentligen ingen aning eftersom jag aldrig cyklat på en racer.
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 00:25Det stora målet är just målgång, men jag drömmer om 12h.
Man vet aldrig vad som händer under ett så långt lopp...
Det stora målet är just målgång, men jag drömmer om 12h.
Man vet aldrig vad som händer under ett så långt lopp...
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 23:0914 timmar är mitt preliminära mål också just nu. 1:45 - 7:30 - 4:45 känns rimligt. Brukar springa maran kring 3:45. Svårt att avgöra hur lång tid cyklingen kommer att ta. Ja, jag vet, behöver tjäna in några minuter för att växla också.
14 timmar är mitt preliminära mål också just nu. 1:45 - 7:30 - 4:45 känns rimligt. Brukar springa maran kring 3:45. Svårt att avgöra hur lång tid cyklingen kommer att ta. Ja, jag vet, behöver tjäna in några minuter för att växla också.
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 09:22Svårt det där med var man kan räkna med för tid. Om man bryter ner de olika diciplinerna en och en så kan man ju få en hyffsad tid men sen kommmer ju det där knepiga att allt ska göras i en följd 😀
Ex: Löpning: Finns det någon generell tabell för hur myc
Svårt det där med var man kan räkna med för tid. Om man bryter ner de olika diciplinerna en och en så kan man ju få en hyffsad tid men sen kommmer ju det där knepiga att allt ska göras i en följd 😀
Ex: Löpning: Finns det någon generell tabell för hur myc
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 10:03inbillar mig att att när långpassen och brickpassen börjar öka i takt med värmen kommer man få en hint om var man hamnar tidsmässigt
inbillar mig att att när långpassen och brickpassen börjar öka i takt med värmen kommer man få en hint om var man hamnar tidsmässigt