Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Kul med en ny lista och "nytt" sätt att räkna på. Jag har suttit mest på trainern fram till nu och har en enkel variant (Biltemas) så jag kan inte ser hur långt jag cyklat på denna.

Men med 25 timmar på trainern de senaste 30 dagarna känner jag att jag

Henrik: jag förstå inte vad du menar med simning listan.

Listan var rak upp och ner antal km träning från grupp listan vilket är simning, löpning, cykling, promenad, ro, armcykel....allt som kan har en km registrerat.

Listor med tid blir ju alltid missvisande då vissa reggar promenader med hunden och gräsklippning och vissa inte ens reggar transportcykling.

Men träningen gör man ju för sin egen skull.

"Listor med tid blir ju alltid missvisande då vissa reggar promenader med hunden och gräsklippning och vissa inte ens reggar transportcykling.

Men träningen gör man ju för sin egen skull."

All motion är bra motion, brukar jag säga. (H)

Masters-SM kommande helg Ryan?
Lycka till och kör hårt! 🙂

Ja det är det, tack!

Ska ser hur mycket min ökade löp träning hjälper min 1500m. Jag klarade hela 15km i mars 2011 och är snart uppe till 100km med två veckor kvar i år 😉

Tjena!

Är ny här på Funbeat och är intresserad av triathlon, hittade då denna gruppen.

Även om jag inte kör för att klara en Ironman i år så tränar jag för en 1/2 Ironman, skyndar sakta =) Men tyckte detta var ett bra ställe att få inspiration ifrån.

S

Börjar komma igång igen nu på allvar efter 2 rejäla förkylningsperioder, hoppas nu bara att inte småtjejerna släpar hemma några nya baciller från dagis och skola?? 🙂

Hade en härlig cykeltur idag på 3,5 tim i solsken och plusgrader! 🙂

Vintern vill inte riktigt släppa greppet om landet och gruppen går nog ganska så mycket i väntan på att cykelförutsättningarna skall förbättras. När så sker lär vi få se en riktig minut-boom?

Två nya och vi har blivit 110 personer i denna lilla rörelse.

Igår var det 5 månader till start 🙂 Hur ligger alla i fas med träningen och övriga förberedelser (lära sig byta punka, köpa alla prylar osv)? 🙂