Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

🙁

Ny förkylningsperiod igen och jag som ska åka Engelbrektsloppet på söndag....

(t-)

Men man får väl sätta igång och köra på med alla huskurer som går att hitta på?

Jag hann kopiera topplistorna innan Funbeat buggade ur för mig under gårdagskvällen. Så här kommer de rätt träningsminuterna med några timmars fördröjning. Vi tar ett litet kliv till upp till 102 medlemmar. 64 av dem redovisar följande träningsmängder:

K

jag har haft tur med min träning sedan höst, men nu har familjeliv (VAB) och jobb kommit ikapp. Kan jag snitta 700min/vecka eller 2800min/månad är jag glad.

idag ser min schema ut att bli 645 min måndag - söndag tills påsk. Efter påsk kommer jag att

Hoj!
Löper ibland, typ något år seriöst. Gick klart crawlkursen i December -12, nu nöter jag detta (elakt svårt). Cykeln beställd o hämtas 13/2 2013, på Stenströms. Nya kompisen heter trek 2.1. Aldrig cyklat racer, men bestämt mitt huvud att det är skitku

Christian. Jag körde min första Kalmar med lite sämre läge än du har nu samma år (dvs som att du skulle köra 2013). Det gick bra, fast jag har ingen familj som behöver ge ok.

Men nu är det ju fullt.

Jopp, är ganska säker på att jag skulle kunna iår, men platserna är lite utsålda 🙁 Men då får jag tid att träna in sim o cykel i oändligheten 🙂

Då skulle du ju kunna göra KMD Challenge Copenhagen den 18:e Augusti, full IM distans bara under annan flagg. Rätt säker på att det finns platser kvar och det är lite billigare än Kalmar 🙂

http://kmdchallengecopenhagen.com/

Hmmmm. Copenhagen, ingen IM medalj. Vad skall jag då ligga och gosa med under resten av min livstid, och tjata sönder mina barns öron med 🙂

Lade ut en annons igår på biljetter köpes, Ironman Kalmar 2013. Tänkte att medaljen vill jag åt, sedan om det ske

Tro mig, den medaljen jagar jag också 🙂

Men bara för att du gör KMD 2013, betyder inte det att du inte kan göra IM 2014, så egentligen hör jag bara ursäkter, trodde du var redo 😉

Det din fru säger stämmer, måste säga tyvärr, då människor är lätta att

Har för mig att det inte går att sälja sin startplats på IM tävlingar... alltså heller inte köpa. Har maan ingen plats får man snällt vänta tills nästa år. Eller?