Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Dagens skridskopass tycks t o m ligga som trippel... Men de två dubletterna ligger med en specialsymbol (inlästa från extern källa men ej godkända) och när jag räknar samman minuterna tycks de inte vara inräknade i minutstatistiken. Så det blev nog rätt d

Stämmer. 176 min för mycket. Jag höll på och försökte ladda över spåret direkt från klockan till funbeat. (det går inte, trots att jag har en ny klocka (likadan - utbyte) och gör på samma sätt som när det funkade bra för ca ett år sedan)

Dagens planerade cykelpass på 4h uteblev tyvärr eftersom jag dels inte fick tag på någon cykel och faktiskt inte heller hade hunnit. Befinner mig södra Spanien med jobbet och har faktiskt - hör och häpna - jobbat. Så dagens 4h cykling blev istället 2km öp

Så trevligt att se sitt namn på listan, kanske på sin plats med lite mer info

1973 modell som växt upp i skåne men bor i Norge sen 10 år tillbaka. Bor i Bergen sen tre år så är omringad av sju fjäll som är fantastiska lekplatser. Får ta chansen och köra

Oförändrat medlemstal (98) och 62 blåbär som "officiellt" varit ute och rört på sig den senaste månaden.

Korta listan:

1. Andreas Capilla 1215 min
2. Mattias Krantz 1192 min
3. Ryan "Rykno" Provencher 976 min
4. Bernt Hedlund 863 min
5. Henrik Ahlqvist

Härligt att vara i topp en vecka iaf:-)
Är mest imponerad av er som lyckas hålla den här träningsmängden vecka ut och vecka in:-) Kan starkt rekommendera Playitas om ni vill ha en vitamininjektion i vinterträningen!!!

Playitas är grymt! Finns alla möjligheter till att bara ägna sig åt träning (speciellt triathlon) och ingenting annat. Har varit där två gånger (2010 och 2011) och ska dit i april och köra Challenge Fuerteventura (halv-IM).

Vilken jäkla konkurrens det är om topplatserna!
11h träning på en vecka krävs alltså för att hamna top 10.
Imponerande!

Keep up the good work!

Hej alla förväntansfulla Ironmans. Var ju naturligtvis tvungen att gå med i denna gruppen när jag såg att det fanns en lista som man kunde placera sig på 😀

Ska bli roligt att följa denna tråden.....

Efter en lång bilresa från Sälen är jag nu tillbaka i mitt trygga Skåne. Men Dalarna var trevligt - det blev skidloppsdebut för mig i Intersportloppet som gick klart över förväntan (vi skåningar ska egentligen inte hålla på med sånt där men det här året d