Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Det går inge bra just nu!! 🙁

Har varit förkyld sen i onsdags men hoppas kunna vara igång på måndag igen, för idag känns det som det är påväg att vända?

Siktar in mig på simpass måndagkväll igen! hoppas jag iallafall! 🙂

Dags att stämma av träningsivern igen. Vintertid - vart kom den ifrån förresten?

En ny ger 83 pers i gruppen och 59 med officiellt reggade pass för allmänheten sista månaden.

Korta listan:

1. Mattias Krantz 1040 min
2. Lars Frick 952 min
3. Ryan "Rykno

En ganska fin vecka som avslutades med tre timmar rullskid idag, på lättsnöade vägar (!). Men knäna (t-)

min sämsta tränings månad när det gäller simning sedan nov 2011....tur man har kommit igång med löpning.

Jan 82,925 meter
Feb 70,500 meter
Mar 55,000 meter
Apr 55,850 meter
May 58,025 meter
Jun 55,500 meter
Jul 66,300 meter
Aug 61,250 meter
Sep 62,900 me

Det känns som att jag sitter och postar de här topplistorna varje kväll. Tiden rusar ju iväg något alldeles oerhört på hösten! En ny medlem i gruppen som nu består av 84 pers och 60 av oss har registrerat pass som allmänheten kan beskåda under den senaste

Denna tråd vill jag jättegärna vara med i!

Jag är anmäld till Kalmar Ironman 2013 vilket känns både spännande och läskigt. Är relativt ny med hela träningsbiten, men i somras utmanade jag mig genom att delta i Tjörn HIM. Jag tog mig i mål vilket jag är j

Någon här som känner sig extrem på något vis? Ungefär samtidigt som jag beslutade mig för att sikta mot en Ironman lade jag alla tankar om det extrema i hela upplägget åt sidan och fokuserade på att många tusen människor före mig fixat biffen så varför sk

Pia: Välkommen till "gänget"! Med en HIM i bagaget är du redan en bra bit på väg mot Kalmar. I trådens första inlägg hittar du länken till gruppen du går med i för att din träningsstatistik skall komma med i topplistorna (om du vill såklart). Tänk också p

🙂 Det är varje dag som någon reagerar och funderar om man är riktigt klok som håller på med en sån här satsning som mot Kalmar, arbetskamraterna dom bara ruskar på huvet, en del av dom tycker man är galen och en del är intresserade och kommer och frågar

Lycka till med maradebuten Rickard! Körde ju min debut för en dryg vecka sedan och belönades med ett rejält ryggskott. Eller så kanske det var kylan i kombination med den hela nattens Halloweenfest efteråt...

Jag lärde mig i alla fall att 42km är långt,