Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Perfekt! Så ska en slipsten dras. Bra gjort, nästan så där så att det känns. Men jag tycker du klarar dravlet bra själv, så jag ska inte störa.

Seså ut och träna nu.

Va?! När jag kan hänga här med den fränaste killen på funbeat. Nähädu, här gäller det att ta sina chanser att synas med det fina folket.

Gör som David, skaffa hållare på styret för smartföönen och var ständigt uppkopplad, för David är naturligtvis ute och tränar, just nu, alltid.

Fullbokat! 22:05 27/8

David är på alla trådar och avslöjar sin bitterhet. Det har pågått i flera år nu.
Dom finns på alla forum

Hörni, låt David vara så blir han säkert mindre bitter... fokusera på ämnet istället. Han kommer inte sluta, jag lovar...

Kul med amatörpsykologer.

Anmält blåbär:
47 år. Jag har sprungit 8 maror (tror jag) de senaste tio årent. Aldrig provat triathlon, men gått crawlkurs för några år sedan. Crawlar ganska bekvämt men väldigt långsamt. Siktar på ny crawlkurs och att lägga rätt mycket fokus på simtekni

Stort grattis till alla er som är anmälda. Med tanke på vilket fantastiskt arr det var i år med den begränsade tid som organisationen hade haft på sig så lär det bli magiskt nästa år. Förhoppningsvis också med lite hårdare domare längs med cykelbanan.

Oc