Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 19:52Perfekt! Så ska en slipsten dras. Bra gjort, nästan så där så att det känns. Men jag tycker du klarar dravlet bra själv, så jag ska inte störa.
Perfekt! Så ska en slipsten dras. Bra gjort, nästan så där så att det känns. Men jag tycker du klarar dravlet bra själv, så jag ska inte störa.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 19:56Seså ut och träna nu.
Seså ut och träna nu.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 20:10Va?! När jag kan hänga här med den fränaste killen på funbeat. Nähädu, här gäller det att ta sina chanser att synas med det fina folket.
Va?! När jag kan hänga här med den fränaste killen på funbeat. Nähädu, här gäller det att ta sina chanser att synas med det fina folket.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 20:12Gör som David, skaffa hållare på styret för smartföönen och var ständigt uppkopplad, för David är naturligtvis ute och tränar, just nu, alltid.
Gör som David, skaffa hållare på styret för smartföönen och var ständigt uppkopplad, för David är naturligtvis ute och tränar, just nu, alltid.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 22:24Fullbokat! 22:05 27/8
Fullbokat! 22:05 27/8
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 09:35David är på alla trådar och avslöjar sin bitterhet. Det har pågått i flera år nu.
Dom finns på alla forum
David är på alla trådar och avslöjar sin bitterhet. Det har pågått i flera år nu.
Dom finns på alla forum
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 09:43Hörni, låt David vara så blir han säkert mindre bitter... fokusera på ämnet istället. Han kommer inte sluta, jag lovar...
Hörni, låt David vara så blir han säkert mindre bitter... fokusera på ämnet istället. Han kommer inte sluta, jag lovar...
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 10:15Kul med amatörpsykologer.
Kul med amatörpsykologer.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 12:34Anmält blåbär:
47 år. Jag har sprungit 8 maror (tror jag) de senaste tio årent. Aldrig provat triathlon, men gått crawlkurs för några år sedan. Crawlar ganska bekvämt men väldigt långsamt. Siktar på ny crawlkurs och att lägga rätt mycket fokus på simtekni
Anmält blåbär:
47 år. Jag har sprungit 8 maror (tror jag) de senaste tio årent. Aldrig provat triathlon, men gått crawlkurs för några år sedan. Crawlar ganska bekvämt men väldigt långsamt. Siktar på ny crawlkurs och att lägga rätt mycket fokus på simtekni
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:25Stort grattis till alla er som är anmälda. Med tanke på vilket fantastiskt arr det var i år med den begränsade tid som organisationen hade haft på sig så lär det bli magiskt nästa år. Förhoppningsvis också med lite hårdare domare längs med cykelbanan.
Oc
Stort grattis till alla er som är anmälda. Med tanke på vilket fantastiskt arr det var i år med den begränsade tid som organisationen hade haft på sig så lär det bli magiskt nästa år. Förhoppningsvis också med lite hårdare domare längs med cykelbanan.
Oc