Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Det var en obeskrivligt skön känsla att passera mållinjen efter 11.50.37 även om det var lite sämre än vad jag hoppats på.

Till Mattias vill jag bara säga att du har fel på en punkt och det är att jag redan nu smider planer inför min nästa Ironman 😉

Som trådstartare känns det skönt att ha klarat sig i mål trots bedrövlig träningsdisciplin under våren. Lyckligtvis körde jag på ganska hårt ett par månader i vintras och fick till några bra veckor i juli vilket räddade mig. Men det var knappt, mycket kna

Min personliga åsikt är att bröstsim inte borde vara tillåtet på en IM.
För farlig rörelse helt enkelt...

Bernt: Det fanns en Kona-slot till dig men ingen svarade på ditt namn när du ropades upp. Nu hade du säkert koll på läget och goda skäl till att inte åka men en stor ryggdunk förtjänar du efter att som fd blåbär ha kvalat in. Respekt!

Vilken härlig stämning det blev här - och även på blåbär 2014s tråd!!! (t+)

En fråga: finns det någon mer än jag som planerar att (förhoppningsvis) vara IronMan under 2013??? Alltså någon som planerar ett utländskt IM lopp?

Undrar också om "veckansstati

Simon: Veckostatistiken hade varit intressant att fortsätta följa, inte minst för att se hur och när folk återstartar träningen. Jag har ingen möjlighet att fortsätta posta den dock eftersom jag sticker iväg på en Jorden Runt resa i ett år med start om tv

Around the world trip? Is that the best excuse you could come up with?!??

OK: Grupper > ironmanblåbär 2013 > topplista > senaste 7 resp 30 dagar
Excel, paste, etc... Stämmer det?

Jag kan gärna ställa upp, om in andra har tålamod om det blir liiiite sent

Exakt så Simon, kul om du lyckas hålla tråden flytande året ut!

Hoppas det är många som sitter och författar roman-långa Racereports nu. Skrev själv halva min på tåget igår. Dammsög nätet på artiklar/bilder under gårdagskvällen (lite tunt var det generel

Snyggt jobbat med listan och snyggt jobbat i Kalmar Rickard.

Hur känns det nu några dagar efter för er som debuterade i helgen?
Själv känner jag mig väldigt slö och benen känns mosiga.

känner mig otroligt sugen på att dra igång grundträningen