Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 00:52Congrats, everyone!!! (t+)
Congrats, everyone!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 05:54Jag kom i mål på 12.23. Simmet och cyklinget gick riktigt bra men löpningen var ordenligt tuff för mig. En lärdom att ha med i bagaget för framtida träning.
Skönt att vi slapp regnet och fick en grym publik som stöttade.
Jag kom i mål på 12.23. Simmet och cyklinget gick riktigt bra men löpningen var ordenligt tuff för mig. En lärdom att ha med i bagaget för framtida träning.
Skönt att vi slapp regnet och fick en grym publik som stöttade.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 07:16Gryt starkt jobbat allihop.
Gryt starkt jobbat allihop.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 07:55Grattis alla! Jag längta till jag kan skriver det också!
Grattis alla! Jag längta till jag kan skriver det också!
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 10:38Grattis alla Ironmens / Kvinnor förhoppningsvis min tur 2014
Grattis alla Ironmens / Kvinnor förhoppningsvis min tur 2014
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 13:43Grattis till oss alla som intog målet igår! Ruskigt roligt och jobbigt! För egen del blev det promenadseger (bokstavligen) på 13:51.
Å så ett stort tack för upprätthållandet av den här tråden, har varit bra inspiration under året.
Grattis till oss alla som intog målet igår! Ruskigt roligt och jobbigt! För egen del blev det promenadseger (bokstavligen) på 13:51.
Å så ett stort tack för upprätthållandet av den här tråden, har varit bra inspiration under året.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 13:46Är grymt nöjd med min första ironman tiden slutade på 10.37.16
Är grymt nöjd med min första ironman tiden slutade på 10.37.16
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:18Snyggt jobbat alla Ironmen!
Det var helt magiskt att lufsa över mållinjen efter 12h 44min
Snyggt jobbat alla Ironmen!
Det var helt magiskt att lufsa över mållinjen efter 12h 44min
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:21Klarade själv mitt 12h mål med drygt 30 minuter 🙂 11:29:47 blev sluttiden.
Så även om många var kritiska till mitt sista långpass fredagen en dryg vecka innan start så funkade den taktiken fint för mig 🙂 vi är väl alla individer trots allt 😉Starkt
Klarade själv mitt 12h mål med drygt 30 minuter 🙂 11:29:47 blev sluttiden.
Så även om många var kritiska till mitt sista långpass fredagen en dryg vecka innan start så funkade den taktiken fint för mig 🙂 vi är väl alla individer trots allt 😉
Starkt
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 19:13Var beredd nu alla som vill ha en plats, de släpptes idag 14.00 för alla triathleter i Kalmar. Det var jäkligt lång kö, vilket innebär begränsat antal imorgon... Om de inte utökat platserna
Var beredd nu alla som vill ha en plats, de släpptes idag 14.00 för alla triathleter i Kalmar. Det var jäkligt lång kö, vilket innebär begränsat antal imorgon... Om de inte utökat platserna