Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 21:49Vädret: kollade SMHI, yr.no och Klart.se. Ingen har regn i prognosen nu. Verkar bli varm morgon, 18 grader med sydlig vind 3-5. På dagen 21-23 grader sydlig ca 5 och vx molnighet. Kommer gå undan efter vändningen nere vid Degerhamn det är trädfritt på öst
Vädret: kollade SMHI, yr.no och Klart.se. Ingen har regn i prognosen nu. Verkar bli varm morgon, 18 grader med sydlig vind 3-5. På dagen 21-23 grader sydlig ca 5 och vx molnighet. Kommer gå undan efter vändningen nere vid Degerhamn det är trädfritt på öst
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 14:09Jag simmade idag, hela banan så att säga men inte två varv första loopen. När man simmat ut från starten och vänder tillbaka mot kajen, upplevde jag och dom andra jag simmade med att man drev ganska ordentligt utåt. Dvs åt vänster då men har huvudet mot k
Jag simmade idag, hela banan så att säga men inte två varv första loopen. När man simmat ut från starten och vänder tillbaka mot kajen, upplevde jag och dom andra jag simmade med att man drev ganska ordentligt utåt. Dvs åt vänster då men har huvudet mot k
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 15:13Ok. Tack Johan.
Ok. Tack Johan.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 15:37Hade du besök av maneter på simningen?
Hade du besök av maneter på simningen?
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 15:39Ja, en del små rosa saker..
Ja, en del små rosa saker..
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 16:17Nej, men fy vad obehagligt... jag har manet-fobi... usch... blä... :-O
Nej, men fy vad obehagligt... jag har manet-fobi... usch... blä... :-O
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 17:01Huhm, funderar lite på cyklingen, blir det kallt med bara tri-linne om det blir 18-20 grader o lätt regn? Någon som tänker ha något mer på?
Huhm, funderar lite på cyklingen, blir det kallt med bara tri-linne om det blir 18-20 grader o lätt regn? Någon som tänker ha något mer på?
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 19:01Nja, nog ska det bli några grader kallare för att man ska ta på sig ngt mer 🙂
Nja, nog ska det bli några grader kallare för att man ska ta på sig ngt mer 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 21:30Hur har man användning för ryggan? 🙂
Hur har man användning för ryggan? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 22:47Maneterna bränns i alla fall inte till skillnad från de små slemmiga monster som huserar på västkusten...
Jag är mer orolig för vinden.
Maneterna bränns i alla fall inte till skillnad från de små slemmiga monster som huserar på västkusten...
Jag är mer orolig för vinden.