Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 21:3521:34
Vad gör ni om en vecka vid den här tiden?
21:34
Vad gör ni om en vecka vid den här tiden?
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 21:39Mått dåligt ett tag, duschat och ätit lite. Går mot målet för att kolla målgångar!
Mått dåligt ett tag, duschat och ätit lite. Går mot målet för att kolla målgångar!
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 21:46Den frågan har jag ställt mej hela dagen. Jag har 1,5 km kvar, det är ruskigt jobbigt men samtidigt vet jag att jag kommer greja det!
Den frågan har jag ställt mej hela dagen. Jag har 1,5 km kvar, det är ruskigt jobbigt men samtidigt vet jag att jag kommer greja det!
Quote from Ulrika Ekelund on 11 August 2013, 00:25Då har jag duschat och ätit pizza i Atlethes Garden. Förhoppningsvis. Sedan blir det nog sängen, för på morgonen efter börjar vi riva bike park tidigt.
Då har jag duschat och ätit pizza i Atlethes Garden. Förhoppningsvis. Sedan blir det nog sängen, för på morgonen efter börjar vi riva bike park tidigt.
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 10:19Om en vecka från nu är jag knappt 3 timmar in i IM Köpenhamn och bör ha hunnit i alla fall runt 5 mil på cykeln.
Om en vecka från nu är jag knappt 3 timmar in i IM Köpenhamn och bör ha hunnit i alla fall runt 5 mil på cykeln.
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 19:40Powerbars Cherry gel. Den köpte jag en låda av i början på sommaren för att vänja mig. Jag tyckte smaken lät för j-vlig och tyckte det var bäst att anpassa mig.
Nu när jag kört den hela sommaren är min högst personliga uppfattning att smaken är fruktansv
Powerbars Cherry gel. Den köpte jag en låda av i början på sommaren för att vänja mig. Jag tyckte smaken lät för j-vlig och tyckte det var bäst att anpassa mig.
Nu när jag kört den hela sommaren är min högst personliga uppfattning att smaken är fruktansv
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 20:18Är det koffein i Cherry gel?
Jag köpte en låda Green Apple och en låda Black current.
Black current är äcklig och green apple är jätteäcklig.Dock ger de en så stark kemisk smak i munnen att man piggnar till lite. Alltid något... 😉
Är det koffein i Cherry gel?
Jag köpte en låda Green Apple och en låda Black current.
Black current är äcklig och green apple är jätteäcklig.
Dock ger de en så stark kemisk smak i munnen att man piggnar till lite. Alltid något... 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 22:26Jag har ådragit mig en liten skada som måste vara väldigt specifik för Ironman-folk:
skrapsår på lårens insidor från de vassa kanterna på de gelförpackningar som jag tejpat på styrstången under eftermiddagens dress rehearsal!
Jag har ådragit mig en liten skada som måste vara väldigt specifik för Ironman-folk:
skrapsår på lårens insidor från de vassa kanterna på de gelförpackningar som jag tejpat på styrstången under eftermiddagens dress rehearsal!
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 22:54Jag har också upplevt skrapsår en på insidan låret. 🙂 Inför Kalmar med 10 gel så lyckades jag inte tejpa alla så blir två bentoboxar. Vid test så skrapade dennes kardborre upp brallorna. Ahja.. lätt värt för att få med mig alla gels
Jag har också upplevt skrapsår en på insidan låret. 🙂 Inför Kalmar med 10 gel så lyckades jag inte tejpa alla så blir två bentoboxar. Vid test så skrapade dennes kardborre upp brallorna. Ahja.. lätt värt för att få med mig alla gels
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 02:04Japp, koffein i cherryn.
Jag ska väl egentligen inte låta så gnällig, gelen funkar bra och numera trycker jag i mig dem utan att tveka. Det är mer så att jag flinar när jag känner den hemska smaken ännu en gång.
Japp, koffein i cherryn.
Jag ska väl egentligen inte låta så gnällig, gelen funkar bra och numera trycker jag i mig dem utan att tveka. Det är mer så att jag flinar när jag känner den hemska smaken ännu en gång.