Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 08:39Någon som är sugen på att testsimma hela simbanan på onsdag? Min fart är runt 90 min ungefär..
(Jag vet att det är officiell testsimning kl 07 på torsdag och fredag.)
Någon som är sugen på att testsimma hela simbanan på onsdag? Min fart är runt 90 min ungefär..
(Jag vet att det är officiell testsimning kl 07 på torsdag och fredag.)
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 09:15http://www.klart.se/v%C3%A4der-kalmar.html
Det blir regn =) Hur påverkar det ert race, prylar etc?
http://www.klart.se/v%C3%A4der-kalmar.html
Det blir regn =) Hur påverkar det ert race, prylar etc?
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 09:30Det är ju alldeles för tidigt för att säga vilket väder det kommer bli.. räkna med att prognosen ändras varje dag fram till lördag.... och 0.8 mm regn på en hel dag ändrar ingenting för mig 🙂
Det är ju alldeles för tidigt för att säga vilket väder det kommer bli.. räkna med att prognosen ändras varje dag fram till lördag.... och 0.8 mm regn på en hel dag ändrar ingenting för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 09:55Min köra sambo har lagt sig sjuk med lätt feber, ont i halsen och huvudvärk. Vad gör jag? Bor jag på soffa hos kompisar och riskerar nattsömnen eller sover jag gott i min egen säng och riskerar att smittas (om jag inte redan är smittad)?
Finns det några
Min köra sambo har lagt sig sjuk med lätt feber, ont i halsen och huvudvärk. Vad gör jag? Bor jag på soffa hos kompisar och riskerar nattsömnen eller sover jag gott i min egen säng och riskerar att smittas (om jag inte redan är smittad)?
Finns det några
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 11:00Maxdosera zinc och vitamin C/D, be.
😀
Maxdosera zinc och vitamin C/D, be.
😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 11:01Jag skulle be sambon sova på soffan 😉
... ärligt så undvik närkontakt så mycket som möjligt och som sagt, jag skulle nog be min sambo sova på soffan..Gällande en IM med förkylning, jag vet inte... jag har cyklat VR med halsfluss och blev sjuk i 3 veck
Jag skulle be sambon sova på soffan 😉
... ärligt så undvik närkontakt så mycket som möjligt och som sagt, jag skulle nog be min sambo sova på soffan..
Gällande en IM med förkylning, jag vet inte... jag har cyklat VR med halsfluss och blev sjuk i 3 veck
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 11:24Du har ingen husvagn eller tält som sambon kan bo i? En rymlig bil kanske? 😉
Du har ingen husvagn eller tält som sambon kan bo i? En rymlig bil kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 20:48Tisdag kväll 4 dgr kvar och skräcken börjar gripa tag i mig, tänker va fan har jag gett mig in på???kommer jag hinna upp från simningen i tid? Och om jag gör det kommer jag hinna cykla så jag får lite mertid till löpningen? Kommer jag att klara mig runt p
Tisdag kväll 4 dgr kvar och skräcken börjar gripa tag i mig, tänker va fan har jag gett mig in på???kommer jag hinna upp från simningen i tid? Och om jag gör det kommer jag hinna cykla så jag får lite mertid till löpningen? Kommer jag att klara mig runt p
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 21:40@Staffan, om du inte får feber eller halsont, starta och kör så länge det känns ok.
@Per - härligt är du redan där! Jättebra att känna på banorna. Jag var där i midsommars och testade. Lycka till!
@Staffan, om du inte får feber eller halsont, starta och kör så länge det känns ok.
@Per - härligt är du redan där! Jättebra att känna på banorna. Jag var där i midsommars och testade. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 21:47Värst vad det blivit mycket aktivitet på denna tråd, hur kommer det sig;-)
Åker bil från Umeå i morgon bitti, tänkte försöka provsimma banan på torsdag morgon.
Jäklar vad det här ska bli kul!
Värst vad det blivit mycket aktivitet på denna tråd, hur kommer det sig;-)
Åker bil från Umeå i morgon bitti, tänkte försöka provsimma banan på torsdag morgon.
Jäklar vad det här ska bli kul!