Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 09:42Det får bli Köpenhamn nästa år istället. Kul med omväxling.
Det får bli Köpenhamn nästa år istället. Kul med omväxling.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 08:35Hej!
Förutsatt att jag lyckas få en plats imorgon, så är siktet inställt på Kalmar 2014. Påbörjade min resa dit hösten 2011 när jag kände att jag behövde något nytt långsiktigt mål att arbeta mot, efter att ha lyckats ta mig in på Väg- och vattenbyggnad
Hej!
Förutsatt att jag lyckas få en plats imorgon, så är siktet inställt på Kalmar 2014. Påbörjade min resa dit hösten 2011 när jag kände att jag behövde något nytt långsiktigt mål att arbeta mot, efter att ha lyckats ta mig in på Väg- och vattenbyggnad
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 22:44Om drygt 12timmar är vi förhoppningsvis några som få en startplats till Kalmar. Även om där finns andra IM tävling jag vet att tävla på hemmaplan är lockande.
Jag vet inte om listor är så intressant just nu men jag göra det nu. 17 st i gruppen just nu
Om drygt 12timmar är vi förhoppningsvis några som få en startplats till Kalmar. Även om där finns andra IM tävling jag vet att tävla på hemmaplan är lockande.
Jag vet inte om listor är så intressant just nu men jag göra det nu. 17 st i gruppen just nu
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 23:00Jag då? 🙂
Jag då? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 23:09Läs första inlägg om du vill vara med på listor måste du gå med den blåbär 2014 grupp samt öppna din kalender för alla.
Läs första inlägg om du vill vara med på listor måste du gå med den blåbär 2014 grupp samt öppna din kalender för alla.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:03Aha, ok! Du gör jag det imorgon - om jag fått en startplats. 🙂
Aha, ok! Du gör jag det imorgon - om jag fått en startplats. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 00:30Jag siktar på att göra en Ironman 2015 men träningen går bra och kanske blir min premiär trots allt 2014. Jag har haft ett uppehåll från mer seriös träning i c:a 20 år och kör nu sedan något år tillbaka lite hårdare. Under 2013 har jag 400 träningstimmar
Jag siktar på att göra en Ironman 2015 men träningen går bra och kanske blir min premiär trots allt 2014. Jag har haft ett uppehåll från mer seriös träning i c:a 20 år och kör nu sedan något år tillbaka lite hårdare. Under 2013 har jag 400 träningstimmar
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 10:49Jag uppskattar att ca 3-400 triathleter igår föranmälda sig till IM Kalmar 2014. Så jag tror inte ni behöver vara speciellt oroliga att få en plats nu när Köpenhamn har IM status. Lycka till det är en fantastisk upplevelse!
Jag uppskattar att ca 3-400 triathleter igår föranmälda sig till IM Kalmar 2014. Så jag tror inte ni behöver vara speciellt oroliga att få en plats nu när Köpenhamn har IM status. Lycka till det är en fantastisk upplevelse!
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:11anmäld! nu att den tuffaste del av loppet är klart det är bara träning som saknas 😉 vi ses om 363 dagar i Kalmar
anmäld! nu att den tuffaste del av loppet är klart det är bara träning som saknas 😉 vi ses om 363 dagar i Kalmar
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:14Nu är jag också ett IM-blåbär. Just nu 97% av maxpulsen.
Nu är jag också ett IM-blåbär. Just nu 97% av maxpulsen.