Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:17😉 me too!
😉 me too!
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:27Härligt Ryan! Även jag har en plats så då ses vi där 🙂
Härligt Ryan! Även jag har en plats så då ses vi där 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:28Anmäld! Känns helt galet 🙂
Anmäld! Känns helt galet 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:28Blev lätt panik när jag missade att scrolla ner hela vägen vid anmälan - trodde man var tvungen att anmäla sig med boende. Cykelpasset imorse gav inte ens en sån här hög puls! Fy fan haha 😀
Blev lätt panik när jag missade att scrolla ner hela vägen vid anmälan - trodde man var tvungen att anmäla sig med boende. Cykelpasset imorse gav inte ens en sån här hög puls! Fy fan haha 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:32Bra Mattias! jag var lite besviken vi inte fick mötes i Stockholm nästa helgen. tyvärr passade inte datum in med familjliv....annars skulle jag har pressat dig att springa snabbt 😉
Nu få man hitta en HIM som har en datum som stämmer bra inför Kalmar.
Bra Mattias! jag var lite besviken vi inte fick mötes i Stockholm nästa helgen. tyvärr passade inte datum in med familjliv....annars skulle jag har pressat dig att springa snabbt 😉
Nu få man hitta en HIM som har en datum som stämmer bra inför Kalmar.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:38@Patrik D fick samma panik också - men det löste sig och nu sitter man med en klump i magen och undrar hur fan detta ska gå...
@Patrik D fick samma panik också - men det löste sig och nu sitter man med en klump i magen och undrar hur fan detta ska gå...
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 11:44Vet inte om man skall skratt eller gråta men nu är man 4k fattigare och har en tuff resa framför sig.... Har iallafall säkrat sig en plats till Kalmar 2014 🙂
Vet inte om man skall skratt eller gråta men nu är man 4k fattigare och har en tuff resa framför sig.... Har iallafall säkrat sig en plats till Kalmar 2014 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 12:03Samma lika samma. Puls på 205 under alla feltryckningarna. Värsta var lösenordet, 3 av 4 kriterier var man tvungen att ha. Tog mig 5 min att passera.
ANMÄLD. Blåbär 2014 Ljungström.
Samma lika samma. Puls på 205 under alla feltryckningarna. Värsta var lösenordet, 3 av 4 kriterier var man tvungen att ha. Tog mig 5 min att passera.
ANMÄLD. Blåbär 2014 Ljungström.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 12:30Det här ska nog gå bra, är ju gott om tid kvar! 🙂
Om jag tänkt rätt så bör väl året, tidsmässigt, se ut ungefär såhär:
363 dagar till Kalmar, dvs 8712 timmar. Personligen är jag nöjd med 7 timmar sömn per natt (2541 timmar) och kör med en vilodag per v
Det här ska nog gå bra, är ju gott om tid kvar! 🙂
Om jag tänkt rätt så bör väl året, tidsmässigt, se ut ungefär såhär:
363 dagar till Kalmar, dvs 8712 timmar. Personligen är jag nöjd med 7 timmar sömn per natt (2541 timmar) och kör med en vilodag per v
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 12:33över 1200 anmäld i första timme! tur man inte väntade till efter arbete
över 1200 anmäld i första timme! tur man inte väntade till efter arbete