Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 13:04Jag är också anmäld! Var helt blockerad när jag skulle fylla i anmälan, skakade av adrenalin i hela kroppen och skrev fel på lösenordet 3 ggr för att jag inte fattade instruktionerna med stor/liten bokstav/siffra/specialtecken osv i stressen. När bekräfte
Jag är också anmäld! Var helt blockerad när jag skulle fylla i anmälan, skakade av adrenalin i hela kroppen och skrev fel på lösenordet 3 ggr för att jag inte fattade instruktionerna med stor/liten bokstav/siffra/specialtecken osv i stressen. När bekräfte
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 14:08Gjorde min första IM i lördags.... Kan inte annat än känna en avundsjuka på alla som har denna fantastiska upplevelse framför sig!!! Känslan att delta på en IM är otrolig, har långt ifrån smält och förstått det ännu, känslan att gå i mål går inte med ord
Gjorde min första IM i lördags.... Kan inte annat än känna en avundsjuka på alla som har denna fantastiska upplevelse framför sig!!! Känslan att delta på en IM är otrolig, har långt ifrån smält och förstått det ännu, känslan att gå i mål går inte med ord
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 14:57Anmäld trots h-e strul med nirvanaeurope. Jag trodde det skulle ta slut snabbare så pulsen var nära max innan rätt formulär hittades. Ryan: var ser man antal anmälda? Bra jobbat att sätta upp ny lista!
Anmäld trots h-e strul med nirvanaeurope. Jag trodde det skulle ta slut snabbare så pulsen var nära max innan rätt formulär hittades. Ryan: var ser man antal anmälda? Bra jobbat att sätta upp ny lista!
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 15:50Sven, på deras facebook grupp gick de ut med 1200 anmälde inom en timme och någon har kommenterat att ca 350-400 föranmälde sig på söndag.
har också läste om 2700start platser.
om du menar här så är det 26st med i vår blåbär grupp
http://www.funbeat
Sven, på deras facebook grupp gick de ut med 1200 anmälde inom en timme och någon har kommenterat att ca 350-400 föranmälde sig på söndag.
har också läste om 2700start platser.
om du menar här så är det 26st med i vår blåbär grupp
http://www.funbeat
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 16:05Då var man anmäld!
Gjorde debut på Vansbro Tri (c:a 5:50) i år. Annars kört ett par Vasalopp/vätternrundor/lidingölopp innan.
Tränar främst när övriga familjen sover, tidig morgon eller med pannlampa på kvällen.Målet "Ta mig runt" hoppas jag ska ändra
Då var man anmäld!
Gjorde debut på Vansbro Tri (c:a 5:50) i år. Annars kört ett par Vasalopp/vätternrundor/lidingölopp innan.
Tränar främst när övriga familjen sover, tidig morgon eller med pannlampa på kvällen.
Målet "Ta mig runt" hoppas jag ska ändra
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 16:16Kul att så många fick plats i Kalmar! 🙂 Själv siktar jag på IM Wales eller Challenge Henley andra helgen i september. Mitten av augusti är lite för nära Swiss Alpine K78 som går slutet av juli. Som ju oxå e en helt sjukt cool upplevelse man inte vill mis
Kul att så många fick plats i Kalmar! 🙂 Själv siktar jag på IM Wales eller Challenge Henley andra helgen i september. Mitten av augusti är lite för nära Swiss Alpine K78 som går slutet av juli. Som ju oxå e en helt sjukt cool upplevelse man inte vill mis
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 17:04I fredags bestämde jag mej för att detta var enda gången jag försöker på Ironman, oavsett hur det går och vad som händer.
Sen gick det super bra i lördags och det var världens roligaste lopp!
Lyckades hålla stenhårt på att inte ställa upp i nästa års tä
I fredags bestämde jag mej för att detta var enda gången jag försöker på Ironman, oavsett hur det går och vad som händer.
Sen gick det super bra i lördags och det var världens roligaste lopp!
Lyckades hålla stenhårt på att inte ställa upp i nästa års tä
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 18:22Btw: om ngn har varit på ett riktigt bra/trevligt/kul/givande swim camp på ngt coolt ställe så dela gärna med er av länk e dyl. Tänkte att det kanske kunde va ngt för nästa semester. Men jag e, som kanske framgått här, hopplöst kass på allt som rör simnin
Btw: om ngn har varit på ett riktigt bra/trevligt/kul/givande swim camp på ngt coolt ställe så dela gärna med er av länk e dyl. Tänkte att det kanske kunde va ngt för nästa semester. Men jag e, som kanske framgått här, hopplöst kass på allt som rör simnin
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 18:46Jag fick också en plats vi syns i Kalmar ( kanske tidigare på någon annan tävling skall bli riktigt roligt (H:)
Jag fick också en plats vi syns i Kalmar ( kanske tidigare på någon annan tävling skall bli riktigt roligt (H:)
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 18:48Anders - Då är mitt bästa tips: Anmäl dig till simskola! Träningsläger i all ära (jag skulle själv gärna åka på ett!), men att få kontinuiteten varje vecka över en längre tid är ändå oslagbart! Inte 5 gånger intensivkurs - utan gärna minst 15 ggr en gång
Anders - Då är mitt bästa tips: Anmäl dig till simskola! Träningsläger i all ära (jag skulle själv gärna åka på ett!), men att få kontinuiteten varje vecka över en längre tid är ändå oslagbart! Inte 5 gånger intensivkurs - utan gärna minst 15 ggr en gång