Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Håller med Sara. Hellre många och korta simpass för att nöta in teknik med fräscha muskler.

Sen kan du anmäla dig till ett roligt Swim Camp när du kan få ut mesta möjliga av det. Colting anordnar något med Salonen i Borås tror jag.
Annars finns det sims

Patrik D,

Jag körde med min Garmin 310 samtidigt så det var bara att ladda upp som vanligt, ett exempel, http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=28241308
Jag köpte enklast möjliga trainer i höstas, XXL reade ut någon Tacx variant för 600kr oc

Är också anmäld till IM Kalmar och som flera andra hade jag lite problem vid anmälan.

Satt helredo vid 10:50 och bara körde refresh på sidan. När väl anmälan öppnade så missade jag att scrolla ner och hamnade på den där Nirvana Europe-sidan. Här började

Peter Schmidt,

Ah, ja det klart. Kan ju köra med den vanliga klockan. Behöver ju inte få upp watten här ändå, kan man ju lika väl kika på i TrainerRoads data i så fall för att se förbättringar.

Kan dock inte köpa en allt för billig variant själv, efters

Trainer Road är kanon och lätt värt pengarna! Sen kan man hitta mycket cykelfilmer på Youtube för att få lite cykelkänsla. Glöm inte att införskaffa en fläkt för det blir väldigt svettigt inomhus utan fartvinden.

Patrik, om ljudnivån är viktigast så kanske en roller är bättre? Elite har ju med motstånd, jag har kört på deras V-arion i vinter. Fostrande för balansen men det har man nytta av ute sen...

Tack Sara och Reine.
Jo det e ju så... Kontinuitet med tränare e det som gäller. Har kört 6-7 ggr med tränare. Men får som sagt inte till det där med kontinuitet. Gjorde bra framsteg och fick faktiskt gjort 1500 på 32 minuter i min senaste OD. Vilket e br

20 års Jubileum
Jag var där under den första tävlingen och arbetade i växlings området med att dela ut dricka samt delade ut armband till löparna som gick ut på sitt andra varv. (detta var för chip tidtagningen startade) Nu är det dags att knyta ihop säck

Precis som CD skriver, många satt bänkade framför datan och fick en släng av panik inne på Nirvanas sida. Är förkyld just nu och i normala fall avråder man ju från högpulspass vid sjukdom 😉

enl info på facebook är det mindre än 200 platser kvar.

så är du här och fundera på vilket IM du ska anmäla dig till, vänta inte längre om du lutar mot Kalmar.

ingen information om när Köpenhamn öppna sina anmälning ännu