Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 13:51Tjo! Premiär på halv Iron-distans igår 🙂 5:04:20 i Podersdorf i Österrike. Gött nöjd. Snabbare än jag vågade hoppas på. Trodde inte jag skulle fixa cyklingen så bra och sen ha så mkt kvar i benen till kutandet även om jag vet att jag e hyfsad på det sena
Tjo! Premiär på halv Iron-distans igår 🙂 5:04:20 i Podersdorf i Österrike. Gött nöjd. Snabbare än jag vågade hoppas på. Trodde inte jag skulle fixa cyklingen så bra och sen ha så mkt kvar i benen till kutandet även om jag vet att jag e hyfsad på det sena
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 14:49@Anders
Hur mycket av dom 6 minuterna var ombyte VS förflyttning?
@Anders
Hur mycket av dom 6 minuterna var ombyte VS förflyttning?
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 15:15Bra kört Anders! Riktigt snabb löpning!! (t+)
Jag gjorde också HIM-debut i helgen, i Sala. Simningen gick i paritet med den nivå jag ligger på nu, 46:34, frisimmade hela vägen men är inte speciellt snabb. Sjukt nöjd med cyklingen (2:48:34). Löpningen var
Bra kört Anders! Riktigt snabb löpning!! (t+)
Jag gjorde också HIM-debut i helgen, i Sala. Simningen gick i paritet med den nivå jag ligger på nu, 46:34, frisimmade hela vägen men är inte speciellt snabb. Sjukt nöjd med cyklingen (2:48:34). Löpningen var
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 16:213+3 ca ombyte vs förflyttning kan jag tänka. va tusen pers med så ganska stor transition area. men jag e dessutom inte snabb med våtdräkten... bike to run gör jag mkt bättre 🙂 men swin to bike finns mkt att lära!
3+3 ca ombyte vs förflyttning kan jag tänka. va tusen pers med så ganska stor transition area. men jag e dessutom inte snabb med våtdräkten... bike to run gör jag mkt bättre 🙂 men swin to bike finns mkt att lära!
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 16:23Starkt jobbat Sara 🙂 Bra cykel! Vi hade platt som en pannkaka på cykelsträckan igår så det va inte konstigt att den gick hyfsat snabbt. Att kuta med kasst knä e inte kul nej. Huvva. Hoppas rehaben går bra!
Starkt jobbat Sara 🙂 Bra cykel! Vi hade platt som en pannkaka på cykelsträckan igår så det va inte konstigt att den gick hyfsat snabbt. Att kuta med kasst knä e inte kul nej. Huvva. Hoppas rehaben går bra!
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:35"Hur mycket tid kommer ni att lägga på träning?"
Jag var ett blåbär fram till i lördags. Jag var inte med i den här trådens föregångare mest för att jag upplevde den vara totalt tidsfixerad med topplistor till höger och vänster och för mig fullständigt o
"Hur mycket tid kommer ni att lägga på träning?"
Jag var ett blåbär fram till i lördags. Jag var inte med i den här trådens föregångare mest för att jag upplevde den vara totalt tidsfixerad med topplistor till höger och vänster och för mig fullständigt o
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:50Härlig läsning Johan! 🙂 Ungefär samma tankar som jag har ang träningsmängd då!
Härlig läsning Johan! 🙂 Ungefär samma tankar som jag har ang träningsmängd då!
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 21:22Långlista
1. Paul Borkmann 3449 min
2. Patrik D 3370 min
3. Ryan "Rykno" Provencher 3240 min
4. Lars Frick 3226 min - IM
5. Mikael Rydström 2666 min
6. Oskar O 2585 min
7. Inge Holmquist 2486 min
8. Peter Andersson 2338 min
9. Magnus Axelsson 23
Långlista
1. Paul Borkmann 3449 min
2. Patrik D 3370 min
3. Ryan "Rykno" Provencher 3240 min
4. Lars Frick 3226 min - IM
5. Mikael Rydström 2666 min
6. Oskar O 2585 min
7. Inge Holmquist 2486 min
8. Peter Andersson 2338 min
9. Magnus Axelsson 23
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 21:41Bra att du balanserar ut oddsen lite Johan, annars ligger jag dåligt till....
Bra att du balanserar ut oddsen lite Johan, annars ligger jag dåligt till....
Quote from Karapass Admin on 26 August 2013, 09:33Mycket bra skrivet Johan!
Mycket bra skrivet Johan!