Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Julia: missade ditt fråga

"Hur många timmar i veckan tror ni att ni kommer att snitta på träning?"

jag var med 2013 blåbär tråd för att ser och lär hur de andra gjorde. det var väldigt olika hur mycket man tränade och vad man tränade.

jag har lagt

Johan C,

Är det stor skillnad på ljudnivå på rollers?

Har inte riktigt kollat på det eftersom det känns rätt läskigt att köra fritt, kan tänka mig att det kan vara ett steg efteråt vanlig trainer eller ett komplement i framtiden så man kan få lite stör

Jo, det är skillnad. Jag pallar väl ca 2 timmars tv-tittande innan jag blir för vinglig, Tabata-intervaller funkar efter lite övning. Jag ställde rollern i en dörrpost och lyssnade på radio första månaderna för att kunna koncentrera mig på balansen. Parab

när jag cykla inne måste jag har en golvfläkt på annars tomma jag mina vattenflaskor inom 40min.

Vill man inte slås i Kalmar öppna de Köpenhamn nu på måndag.

Tävling är söndag den 24 aug

Du utgår från att man inte tar till sig av kritiken och ändrar banan? Eller känner du till något som vi andra inte känner till?

Kanske språk brist... Vill man inte kämpa med oss i Kalmar kan man prova Köpenhamn.

Jag räkna med fri sikt i Kalmar, det är ändå bra 3.8km. Uppvärmning kalla jag det 😉

Inget blåbär nästa år eftersom jag körde i år men jag går med i gruppen ett år till inför 2014

Bra RRP(t+)!

Som jag har saknat den här tråden:-) Var med 2010 när Kristoffer F drog i gång Blåbärstråden, men gick av olika anledningar över till Jogg under en period. Känner dock att FB har väldigt många fler intresserade triathleter så jag hakar gärna på här igen.