Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Då kanske jag ska börja regga all den hjärngympa jag utför alla vakna timmar under skolterminerna 🙂

Räknas timmarna som man tittar på Triathlonprogram på You Tube. Som igår, när jag kollade på Norsemantävlingen i ca 1h.
- Vem tränar idag?
- Förlåt, fel fråga. Vem vilar idag?

Mina barn fick in tomten i huset kl.09.00. Konstigt va? Varsin TV och medfölja

Att all träning är med blir ju lite missvisande kan man tycka. Men det är ändå kul och se.

Hej! Ny i gruppen... Tänkte köra Kalmar IM 2014.

Angående jakten på träningstimmar så är det ju väldigt individuellt både hur man räknar tiden och vad man tar med. Själv räknar jag bara effektiv träningstid, dvs utan stretch, och sådant. Bara riktig trän

Kanske är en egen tråd men eftersom vi loggar träning i denna så jag kör.
Vad räknar ni som träning? Tex över 10 på borgskalan pulszon 2 och högre. Kanske blir svårare när det gäller styrketräning.

All träning som tar mig närmare mina mål. Styrketräning, cykel, löpning, simning, rörlighetsträning etc. Inte promenader (utom i undantagsfall när det är återhämtning tex efter Vätternrundan). Självinsikten gäller. Det viktigaste är inte att logga varje m

Kort lista

1. Kajsa P 771 min
2. Christian Ljungström 764 min
3. Patrik D 674 min
4. Henrik Ahlin 662 min
5. Ulf Bergqivst 635 min
6. Sara Molin 631 min
7. Mikael Rydström 627 min
8. Kalle Ericsson 623 min
9. Mathias Karlsson 620 min
10. Eva Mar

Gott nytt år alla blåbär och de som passerat blåbärs stadiet.

Hoppar in i tråden och kollar om nån kan tipsa om lämplig typ av (första) våtdräkt som fungerar både för Vansbro och därefter till triathlonpremiär. Bor i Skellefteå så mycket varmt vatten att träna i finns inte 🙂 Tackar på förhand!

Som nybörjare kan du nästan välja den som du tycker ser ut bäste. Sedan kolla på alla storleks tabeller. Visa märke har annorlunda storleken så det kan var avgörande också.

Jag gillar TYR
http://www.wiggle.co.uk/tyr-hurricane-c3-triathlon-wetsuit/

MEn