Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Va det e härligt med tapering 🙂 Inte för att jag exakt vet va det e eller hur det ska kännas när effekten kickar in eftersom det e första gången jag ägnar mig åt detta inför ett race... Haha.
I vanliga fall brukar jag ju dra på med träning ända in i ka

Annars är ju det "normala" rådet vad det gäller formtoppning att gå ner i volym, men att behålla intensiteten. Eller att iaf arbeta i tänkt race pace så att kroppen inte "glömmer bort" hur det är att köra i den intensiteten. Själv brukar jag gå ner i voly

Kan hålla med dig vad det gäller löpningen faktiskt. För halvan och i brickpass funkar det bra, även om jag tenderar till att köra löpningen i "överfart", typ 4:15-4:20 istället för tänkta 4:30. Å andra sida är ju min teori att arbete i överfart gör att d

Ja precis. För mig e det ju första gången på IM-distans å jag kan ju ha hur mkt plan jag vill. Haha... Det e ju som du säger att till slut så går det som det går ändå. Men det e ändå lite bra (får jag för mig) att hålla hjärnan lite upptagen med att funta

Det viktigaste är att komma ihåg att njuta. För det är väldigt väldigt roligt!

Kort
1. Peter Andersson 1720 min
2. Patrik D 1554 min
3. Peter Andersson 1121 min
4. Christian Ljungström 1074 min
5. Christer Hagberg 1002 min
6. Ryan "Rykno" Provencher 936 min
7. Rolle L 909 min
8. David Nyquist 883 min
9. Henrik Ahlin 867 mi

Kortlists
1. Patrik D 1824 min
2. Henrik Ahlin 1094 min
3. Peter Andersson 1009 min
4. peppe månsken 985 min
5. fredrik håkansson 984 min
6. Patrik Persson 885 min
7. Christian Ljungström 861 min
8. Gitte Lilla My 822 min
9. Anders Liljencrantz 8

Vill bara säga att ni har ngt fantastiskt kul att se fram emot ni som har er IM-premiär kvar 🙂
Fick gjort IM Austria i helgen på 11:05. Självfallet grymt nöjd med den tiden för att va första gången. 1:27 (ja det e faktiskt bra för å va mig), 5:42 (nöjd

Grymt bra premiär! Grattis!

Starkt!!! Grattis debuten Anders!! (t+)