Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 08:50Gällande mat under loppet. Finns det någonstans att fylla flaskor, plocka på sig bars och gels inför loppet eller är det sådant man får fixa själv?
Gällande mat under loppet. Finns det någonstans att fylla flaskor, plocka på sig bars och gels inför loppet eller är det sådant man får fixa själv?
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 08:58Jag skulle inte vänta till kl 06 på lördag men jag tror jag minns att man kunde köpa sånt på Expo
Jag skulle inte vänta till kl 06 på lördag men jag tror jag minns att man kunde köpa sånt på Expo
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 13:19Förra året kunde man köpa, men jag har alltid med mig allt jag ska äta för säkerhets skull.
Förra året kunde man köpa, men jag har alltid med mig allt jag ska äta för säkerhets skull.
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 00:01Det finns gels, bars och dricka i massor att köpa på expot. Under loppet är det mycket tätt mellan stationerna där det går att få all energi du behöver å mycket mer än vad magen tål 🙂 Med erfarenheten från förra året kommer jag att starta med två fyllda
Det finns gels, bars och dricka i massor att köpa på expot. Under loppet är det mycket tätt mellan stationerna där det går att få all energi du behöver å mycket mer än vad magen tål 🙂 Med erfarenheten från förra året kommer jag att starta med två fyllda
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 15:43För oss som skall köra Kalmar så är det bara lite drygt 2 veckor kvar. Börjar kännas i magen att det närmar sig...
Hur lägger ni upp era sista dagar?
Själv körde jag ett hårt pass på cykel igår 90-95 % av FTP i en timme och ett löppass med fartlek i för
För oss som skall köra Kalmar så är det bara lite drygt 2 veckor kvar. Börjar kännas i magen att det närmar sig...
Hur lägger ni upp era sista dagar?
Själv körde jag ett hårt pass på cykel igår 90-95 % av FTP i en timme och ett löppass med fartlek i för
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 20:11Personligen anser jag att långpassen bör vara avklarade vid det här laget och att kroppen ska vara helt återhämtad innan sista veckan.
Personligen anser jag att långpassen bör vara avklarade vid det här laget och att kroppen ska vara helt återhämtad innan sista veckan.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 15:51Jag kör sista långpassen i helgen, cykel (13,5 mil) gjort idag och löpning (~24 km) imorgon.
Nästa vecka är det 4 dagar vila, ska jag köra en "träningssprint" på torsdag (eller onsdag, beroende på väder) där jag ska försöka köra rätt hårt en sista gång.
Jag kör sista långpassen i helgen, cykel (13,5 mil) gjort idag och löpning (~24 km) imorgon.
Nästa vecka är det 4 dagar vila, ska jag köra en "träningssprint" på torsdag (eller onsdag, beroende på väder) där jag ska försöka köra rätt hårt en sista gång.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 20:16Panikattack. Vart sjuk i måndagd, och har megsöverdoserat av allt, allt, allt. Simmade nyss 20min o det känns ok. Cyklar lugnt imorgon, 60min. sedan normal träning nästs vecka..... Hur klarsr ni sjukfommarna?
Panikattack. Vart sjuk i måndagd, och har megsöverdoserat av allt, allt, allt. Simmade nyss 20min o det känns ok. Cyklar lugnt imorgon, 60min. sedan normal träning nästs vecka..... Hur klarsr ni sjukfommarna?
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 20:58Går nog bra ändå ska du se, lär inte hänga på de sista veckorna om du kommer runt eller inte.
Själv är jag rätt förskonad från sjukdom (peppar peppar), tror jag skippat träning 6 dagar totalt sedan augusti förra året. Känner mig friskare sedan jag bör
Går nog bra ändå ska du se, lär inte hänga på de sista veckorna om du kommer runt eller inte.
Själv är jag rätt förskonad från sjukdom (peppar peppar), tror jag skippat träning 6 dagar totalt sedan augusti förra året. Känner mig friskare sedan jag bör
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 23:33Vet Payrik 🙂 Mrn jag brukar få halsfluss o bihåler som följder sv förkylning. Men nu, peppar-peppar så verkar det gått bra. Dock har jag ätit massor, för att ge kroppen kcal.överdkott, o läka på. Tror munsprayen förkortade förkylningstiden åxå Ses i
Vet Payrik 🙂 Mrn jag brukar få halsfluss o bihåler som följder sv förkylning. Men nu, peppar-peppar så verkar det gått bra. Dock har jag ätit massor, för att ge kroppen kcal.överdkott, o läka på. Tror munsprayen förkortade förkylningstiden åxå Ses i