Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 22:35Korta
1. peppe månsken 1515 min
2. Patrik D 1302 min
3. Peter Andersson 1227 min
4. Patrik Persson 1087 min
5. Ryan "Rykno" Provencher 1071 min
6. Stefan Asplund 980 min
7. Mark Stenström 964 min
8. Inge Holmquist 894 min
9. David Tengberg 853 mi
Korta
1. peppe månsken 1515 min
2. Patrik D 1302 min
3. Peter Andersson 1227 min
4. Patrik Persson 1087 min
5. Ryan "Rykno" Provencher 1071 min
6. Stefan Asplund 980 min
7. Mark Stenström 964 min
8. Inge Holmquist 894 min
9. David Tengberg 853 mi
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 14:37Hur ser ni på pulsband på Tävlingar? Det fungerar ju inte i vatten och jag hade tänkt ha tri-linnet under våtdräkten. Borde ju tåla vatten då jag svettas som Niargarafallet när jag är ute och springer. Nu är det ju mest blåbär i tråden. Men några med erfa
Hur ser ni på pulsband på Tävlingar? Det fungerar ju inte i vatten och jag hade tänkt ha tri-linnet under våtdräkten. Borde ju tåla vatten då jag svettas som Niargarafallet när jag är ute och springer. Nu är det ju mest blåbär i tråden. Men några med erfa
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 14:55Jag köra med min på under simning. Klockan hitta den sen när jag gå till växling eller cykling på klockan
Jag köra med min på under simning. Klockan hitta den sen när jag gå till växling eller cykling på klockan
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 16:13Instämmer med Ryan, jag har pulsbandet på under dräkten på simningen (och klockan i badmössan). Har funkat klockrent hittills.
Instämmer med Ryan, jag har pulsbandet på under dräkten på simningen (och klockan i badmössan). Har funkat klockrent hittills.
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 19:19Jag får ofta skav av mitt pulsband vid längre löppass, så jag tänkte skippa köra med pulsband helt. Aldrig kört efter puls på cykel, så gör inte så jättemycket tror jag. På löpningen har jag en rätt bra känsla för var jag ska ligga, i värsta fall får jag
Jag får ofta skav av mitt pulsband vid längre löppass, så jag tänkte skippa köra med pulsband helt. Aldrig kört efter puls på cykel, så gör inte så jättemycket tror jag. På löpningen har jag en rätt bra känsla för var jag ska ligga, i värsta fall får jag
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 09:50Någon som vet om stor del av löpbanan som är asfalterad, om inte hela är det? Tänkte cykla ett varv när jag väl kommer till Kalmar, men vill gärna inte köra massa grusväg.
Undrar även om någon vet hur tidigt de märker ut banorna, kanske är så att det går
Någon som vet om stor del av löpbanan som är asfalterad, om inte hela är det? Tänkte cykla ett varv när jag väl kommer till Kalmar, men vill gärna inte köra massa grusväg.
Undrar även om någon vet hur tidigt de märker ut banorna, kanske är så att det går
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 10:28Hela löparbanan var asfalterad i fjol. Det kan ha varit en liten bit grus på väg tillbaka när man springer igenom en liten park, men jag är osäker. Nästan hela löparbanan går på asfalterade cykelbanor och på gator genom villakvarter. Det är lätt att hitta
Hela löparbanan var asfalterad i fjol. Det kan ha varit en liten bit grus på väg tillbaka när man springer igenom en liten park, men jag är osäker. Nästan hela löparbanan går på asfalterade cykelbanor och på gator genom villakvarter. Det är lätt att hitta
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 16:07Löpningen utspelar sig på ca 4 km gatsten, 1,5 km grusväg, 600 m träbro och resten asfalt. Typ... Man får väl mäta på Google Earth om man vill få det mer exakt...
JohanC
Löpningen utspelar sig på ca 4 km gatsten, 1,5 km grusväg, 600 m träbro och resten asfalt. Typ... Man får väl mäta på Google Earth om man vill få det mer exakt...
JohanC
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 18:46Tackar, det räcker gott och väl 🙂
Tackar, det räcker gott och väl 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2014, 17:28Det snackades ju licenser här för någon vecka sedan och eftersom jag skall lösa endagslicens så kontaktade jag IM Kalmar och frågade om jag behöver ha med mig något att styrka mitt medlemskap med.
Som svar fick jag att man endast behöver meddela vilken k
Det snackades ju licenser här för någon vecka sedan och eftersom jag skall lösa endagslicens så kontaktade jag IM Kalmar och frågade om jag behöver ha med mig något att styrka mitt medlemskap med.
Som svar fick jag att man endast behöver meddela vilken k