Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

fifan Ryan! helt galet simmat! jag är närmast mytiskt impad av att simma så långt. å så fort! du får starta simskola för oss andra som inte får till det på simdelen 🙂

Jag är så trött, du har rätt bara söndag.

Jag ta en ny lista imorgon 😉

Äntligen är det söndag 😉

Korta
1. fredrik håkansson 986 min
2. Ryan "Rykno" Provencher 872 min
3. peppe månsken 816 min
4. Mark Stenström 801 min
5. Peter Andersson 798 min
6. Anders Liljencrantz 759 min
7. Patrik Floren 743 min
8. Inge Holmquist

Hej! Det finns en 2-rumslägenhet ledig att hyra under IM-helgen, ca 3 km fr expo, 1,5 km fr tennishallen. Bra pris!

En av de vanligaste frågorna jag fått under det gångna året är: "Vad satsar du på för tid?". För ett år sedan hade jag ingen aning för jag visste inte riktigt hur jag skulle svara på all träning, men nu har jag ett lite mer underbyggt svar som ni kan läsa

Kul att läsa Kalle! Stort lycka till!
Men att säga att man är notoriskt svag löpare och ha med en 3:30-tid som ett möjligt alternativ på en IM-mara känns lite taskigt mot andra där ute. Haha 😉 Även om jag ser att du har 3:50 som mer realistiskt mål...
Ja

För er som tyckte det var roligt att läsa min race plan igår kommer här min nutrition plan http://theroadtokalmar.se/2014/08/12/naringsintaget-planerat-med-4-dagar-kvar/

Imorgon väntar resan ner till Kalmar och idag ringde jag Europcar för att se så att bilen jag önskat skulle vara tillgänglig (VW Passat kombi).

Självklart har de inte fått in den som var paxad för mig ännu, så de har f.n. en Audi A4 kombi istället (förho

Jag får in min cykel i vår Audi A1 (!) med ett hjul borttaget. Så du kan nog sova lungt.

Då känns det ju som det inte borde bli något större problem, tackar! 🙂