Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 13:03Tack Anders, ser fram emot smärtan 🙂
Allt gick bra med A4an, hunnit till Växjö så nu är det inte så långt kvar 🙂
Tack Anders, ser fram emot smärtan 🙂
Allt gick bra med A4an, hunnit till Växjö så nu är det inte så långt kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 13:56Allt är checked-in och ska jag bara vila de kommande timmar.
Känns bra nu men kommer säkert att var svårt att sova ikväll.
Allt är checked-in och ska jag bara vila de kommande timmar.
Känns bra nu men kommer säkert att var svårt att sova ikväll.
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 15:19Enligt Christain Hammarström / Ironcoach som höll i en hel utbildningsdag så är det både OK & ganska vanligt att att sova dåligt natten före. Om du sov bra igår så gör det inte så mycket på prestationen med bara en dålig natt.
Enligt Christain Hammarström / Ironcoach som höll i en hel utbildningsdag så är det både OK & ganska vanligt att att sova dåligt natten före. Om du sov bra igår så gör det inte så mycket på prestationen med bara en dålig natt.
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 19:49Jag funderar inför anmälan till 2015 måste man ha licens när man anmäler sig eller räcker det att man skaffar det 2015?
Måste man vara med i en triathlon klubb när man anmäler sig eller räcker det att man vet vilken klubb man ämnar gå med i
Jag funderar inför anmälan till 2015 måste man ha licens när man anmäler sig eller räcker det att man skaffar det 2015?
Måste man vara med i en triathlon klubb när man anmäler sig eller räcker det att man vet vilken klubb man ämnar gå med i
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 19:56Det räcker att du löser licens innan tävlingens start. Du behöver inte ha någon när du anmäler dig, samma sak med klubbmedlemskap
Det räcker att du löser licens innan tävlingens start. Du behöver inte ha någon när du anmäler dig, samma sak med klubbmedlemskap
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 20:03Tack för snabbt svar
Tack för snabbt svar
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 23:50Nu är målgång stängt i Kalmar. Hoppas alla som var med är nöjda!
Nästa helgen är det dags för Köpenhamn 😉
Nu är målgång stängt i Kalmar. Hoppas alla som var med är nöjda!
Nästa helgen är det dags för Köpenhamn 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 07:52Fick till ett helt perfekt lopp och kom in på 10:40:52, helt sinnes!
Ska bli kul att skriva en race report när jag kommer hem 🙂
Stort grattis till alla nyblivna Ironmans, hoppas det gick lika bra för er.
Fick till ett helt perfekt lopp och kom in på 10:40:52, helt sinnes!
Ska bli kul att skriva en race report när jag kommer hem 🙂
Stort grattis till alla nyblivna Ironmans, hoppas det gick lika bra för er.
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 10:24Bra jobbat och grattis alla som gick i mål igår.
Bra jobbat och grattis alla som gick i mål igår.
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 12:43Är det någon BLÅBÄR som köra en IM efter aug?
Jag ta siste topplista efter tjörn annars
Är det någon BLÅBÄR som köra en IM efter aug?
Jag ta siste topplista efter tjörn annars