Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 17:21Jag får in min 60cm tempo i en Yaris med borttaget framhjul och sadelstolpe så det lär inte vara några problem alls.
Jag får in min 60cm tempo i en Yaris med borttaget framhjul och sadelstolpe så det lär inte vara några problem alls.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 18:46Ha Någon med dator hittat en länk till Kalmars athlete trycker?
Ha Någon med dator hittat en länk till Kalmars athlete trycker?
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:29Den kommer väl inte upp förrän samma dag typ?
Den kommer väl inte upp förrän samma dag typ?
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:32Nej förra året var länken ut tidigare än så då folk hann lägg ut länk med sin start nr på Facebook
Nej förra året var länken ut tidigare än så då folk hann lägg ut länk med sin start nr på Facebook
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:53Åh, där ser man. Får hålla ögonen öppna då. Kan tänka mig att det sker efter att registreringen har stängt i så fall, först då är det ju klart vilka som kommer till start eller ej.
Åh, där ser man. Får hålla ögonen öppna då. Kan tänka mig att det sker efter att registreringen har stängt i så fall, först då är det ju klart vilka som kommer till start eller ej.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:20Fick svar att länken kommer under fredag och ska syns på hemsidan och Facebook
Fick svar att länken kommer under fredag och ska syns på hemsidan och Facebook
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 08:55Patrik: Det är lugnt med cykeln i A4-an som du delvis fått svar på redan.
Patrik: Det är lugnt med cykeln i A4-an som du delvis fått svar på redan.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 09:00Har nu hittat två appar för athlete tracking
IMtrackr (gratis)
https://itunes.apple.com/us/app/imtrackr/id836182662?ls=1&mt=8Och den andra Ironmobile (6kr)
Har nu hittat två appar för athlete tracking
IMtrackr (gratis)
https://itunes.apple.com/us/app/imtrackr/id836182662?ls=1&mt=8
Och den andra Ironmobile (6kr)
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 09:38Nära för många av er nu 🙂
Tänkte bara önska er alla stoooort j-la lycka till! Ser fram emot race reports och annan uppföljning här i tråden!
Och som nybliven första-gångs-ironman nere i Österrike 29 juni kan jag bara säga det alla andra antagligen redan
Nära för många av er nu 🙂
Tänkte bara önska er alla stoooort j-la lycka till! Ser fram emot race reports och annan uppföljning här i tråden!
Och som nybliven första-gångs-ironman nere i Österrike 29 juni kan jag bara säga det alla andra antagligen redan
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 09:40Tack Anders!
Tack Anders!