Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Jag kom i mål på 12:16:nånting och är väldigt nöjd med det med tanke på träningsmängden. Hade fått ihop alldeles för få långpass löpning och andra halvan av "löpningen" blev en riktig pers. Dessto skönare då när upploppet äntligen kom.

Är väldigt nyfiken

10:39 gick jag in på. Det var tufft och tog lite längre tid än jag hoppats på men jag är jättenöjd. Mörka kilometer mellan 23 o 34 sen lättade det lite... Simningen verkade påverka pulsen på cyklingen mer än jag trodde.

SKall skriva en race report vad d

10:55:59 för mig och det är jag nöjd med! Hade en riktigt bra dag(ar) i kalmar! Var rejält nervös innan så väldigt känslosamt efter målgång. Löpningen på en ironman är speciell!!! 🙂 Grymt arrangemang och grym atmosfär/stämning hela helgen.

Tack Ryan för att du hållit ihop "blåbärstråden" och den inspiration/motivation du bjudit på i inlägg/blogg osv. Det har varit uppskattat! 🙂

Tack själva.

Jag gick i mål på 11:24. Trodde 11 timmar var inom rimlighets gränsar när jag gick in på T2 men spräng på 4:40.

Simning var gödkänd 55:00

T1 - kan inte har gått snabbare.

Cykling var ok 5:42. Vid 7mil trodde jag skulle klara 5:30 men mot

Jag kom in på 13:26 och uppnådde allt jag ville med racet:

- Genomföra
- Ha glädjen med mig
- Ha en stark kropp som håller för en så lång dag

Simningen gick precis som jag hoppats (tänkt tid under 1:30, kom in på 1:29).

Cykeln hade jag trott under 6 t

Som blåbärskart har jag lärt mig massor i denna tråd, tackar för era prövningar Ironmen och -women, ni har banat vägen ! Jag följde en del av er via dator på jobbet och gjorde snabba analyser vid varje mellantid, vad som hänt er, "asch, där blidde det tun

Jag gick in på 12:12:45 och är grymt nöjd 🙂 , simningen gick ungefär som jag vllle , cyklingen blev tuff pga. Vinden.
Löpningen gick inte alls som jag tänkt mig ( kramp , samt kräkningar) det blev mycket gående efter 24 km.
Tack alla i tråden för träni

Hej alla före detta blåbär och grattis till prestationerna!

Själv gick jag in på 11:57 och förbättrade mig 26 minuter från min premiär för ett år sedan. Cyklingen var väl det jag hoppats lite mer på men både simningen och löpningen gick bra.

Nästa år k

10:51:54 riktigt nöjd. Det enda som inte gick enligt plan var löpningen... nästa gång jag kör ska jag vara i löpform 😀