Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 11:1712:07:53
Simningen var jättejobbig med folk överallt. Dålig axel har begränsat simträning under sommaren så en långsam tid var att vänta: 1:42
Cyklingen var helt magisk. Jag gled igenom på 29,5 i snitt (29,8 på min klocka). Även cykelträningen var begräns
12:07:53
Simningen var jättejobbig med folk överallt. Dålig axel har begränsat simträning under sommaren så en långsam tid var att vänta: 1:42
Cyklingen var helt magisk. Jag gled igenom på 29,5 i snitt (29,8 på min klocka). Även cykelträningen var begräns
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 12:23Jag själv klarade mig fint från magproblem, dottern som var med på pre-race var dock risig hela fredagen, liksom två vänner som tävlade. Riktigt tråkigt om flera blivit dåliga av maten som bjöds.
Jag själv klarade mig fint från magproblem, dottern som var med på pre-race var dock risig hela fredagen, liksom två vänner som tävlade. Riktigt tråkigt om flera blivit dåliga av maten som bjöds.
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 13:21ingen problem för mig heller. och jag åt en hel del på fredag kväll. två överfyllde tallriker.
hörde på söndag morgon att några som hade ätit lunch in i stan på larmtaget fick problem.
ingen problem för mig heller. och jag åt en hel del på fredag kväll. två överfyllde tallriker.
hörde på söndag morgon att några som hade ätit lunch in i stan på larmtaget fick problem.
Quote from Brita Planck on 18 August 2014, 13:28Tog mig runt på 13:12 och med följande fokus:
- Njuta av loppet
- Komma i målSimning: 1:26 - väldigt nöjd och hade 1:30 som plan.
T1: 8:41 - hade tänkt 8 min men tiden rann iväg. Ville dock inte stressa utan få med mig allt gällande energi och prylar
Cy
Tog mig runt på 13:12 och med följande fokus:
- Njuta av loppet
- Komma i mål
Simning: 1:26 - väldigt nöjd och hade 1:30 som plan.
T1: 8:41 - hade tänkt 8 min men tiden rann iväg. Ville dock inte stressa utan få med mig allt gällande energi och prylar
Cy
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 13:35Snyggt jobbat
Snyggt jobbat
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 13:35Kul o inte kul att höra att flera hade magproblem, som mig. Mardrömsdiarrer ända till 01.00. 6h innan start o tomt system.
På Stensö camping var det flera Engelsmän som åxå fick magproblem samtidigt som mig (vi var på pastapartyt alla).....Vette fan. De
Kul o inte kul att höra att flera hade magproblem, som mig. Mardrömsdiarrer ända till 01.00. 6h innan start o tomt system.
På Stensö camping var det flera Engelsmän som åxå fick magproblem samtidigt som mig (vi var på pastapartyt alla).....
Vette fan. De
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 14:34Intressant, jag var riktigt risig i magen på fredagen. Även en kompis till mig. Vi åt båda två på pre-racemötet...
Loppet då? Jo, jag klarade mitt mål på 11 timmar som jag satte upp för ett år sedan. Det blev dock lite mer tight än vad jag hade tänkt mig
Intressant, jag var riktigt risig i magen på fredagen. Även en kompis till mig. Vi åt båda två på pre-racemötet...
Loppet då? Jo, jag klarade mitt mål på 11 timmar som jag satte upp för ett år sedan. Det blev dock lite mer tight än vad jag hade tänkt mig
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 18:21Jag hade också väldiga problem med magen, det började på fredag morgon med kramper och diarée så jag misstänkte pastapartyt. Problemen fortsatte även på lördagen så det blev ingen start för min del. Jag känner fortfarande, idag måndag, av det lite grann.
Jag hade också väldiga problem med magen, det började på fredag morgon med kramper och diarée så jag misstänkte pastapartyt. Problemen fortsatte även på lördagen så det blev ingen start för min del. Jag känner fortfarande, idag måndag, av det lite grann.
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 18:51Själv är jag på väg in i feberdimma nu.....
Själv är jag på väg in i feberdimma nu.....
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 19:07Jag hade inga värre problem med magen än man brukar få med en diet på gel och sportdryck under lördagen. Inga problem alls under fredagen. Jag åt två rejäla portioner på pastapartyt.
Jag hade inga värre problem med magen än man brukar få med en diet på gel och sportdryck under lördagen. Inga problem alls under fredagen. Jag åt två rejäla portioner på pastapartyt.