Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

Nästa fråga bli om vi som åt mycket och var ok tog från baksidan av tennishallen och de som bli sjuk tog fram framsidan (entré)

Jag och min son åt från baksidan av tennishallen, av den 3:e serveringen från scensidan räknat och vi blev som sagt var dåliga båda två.

Jag käkade på baksidan och klarade mig bra med magen. Loppet över förväntan också men jag var ju inget blåbär i år. 9:55:20

Jag fastade från fredag kl 13 då jag åt egen medhavd mat, så hade inga problem alls med magen. Blev inget toabesök under loppet och inte nummer 2 förrän på söndag morgon.

Jag åt en portion pasta från främre buffén (vid entrén) och mådde hur bra som helst, före och under och efter race.

Bakre o magsjuk

Båda jag om min fru som var med på pre-race och åt pastan blev riktigt dåligt, kramp och allt. Pratat med flera - det var definitivt pastan som enda gemensamma nämnaren. Helt sjukt, dags för dem att gå ut med något, det får bara inte hända.

Vilket jäkla "skit"-inlägg från Tobias Berger i Barometern, förresten. Kolla bara antalet än så länge i denna tråd - och jag vet hur många som helst till. Snacka om rädd för dåligt rykte - brukar vara bättre att gå ut med ursäkt.

Hört fler från min klubb nu som blev dåliga, så det är ingen tvekan längre. Ända gemensamma nämnaren är pastapartyt. Jag tog från bakre delen av tennishallen, typ mitten. Blev helt kass i magen på fredagen, men det ordnade upp sig så starten var aldrig i

jag ochmin fru tog från första buffen räknat från entren bägge magsjuka. jag genomförde med kräkningar / toabesök ( endast diarréer på Fredagen ) .