Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 22:53Sallad? Kan det var något med salladen? Det åt jag inte.
Sallad? Kan det var något med salladen? Det åt jag inte.
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 23:20Vi åt bägge av salladen.
Vi åt bägge av salladen.
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 23:32Rekommenderar alla som haft problem att anmäla det via länken till Kalmar.se som länkats ovan.
Oerhört viktigt att spåra smittkällan och få stopp på eventuella produkter eller felaktig hantering.
Det är inte så sannolikt att det beror på den tillagade
Rekommenderar alla som haft problem att anmäla det via länken till Kalmar.se som länkats ovan.
Oerhört viktigt att spåra smittkällan och få stopp på eventuella produkter eller felaktig hantering.
Det är inte så sannolikt att det beror på den tillagade
Quote from Tobias Barkman on 19 August 2014, 14:34Jag pratade med en sjuksköterska på smittskyddsenheten i Kalmar, och om man vet andra triathleter (eller andra närvarande såklart) som var dåliga i Kalmar så vill de gärna att man ber även dem kontakta smittskyddsenheten (exempelvis via länken i tidigare
Jag pratade med en sjuksköterska på smittskyddsenheten i Kalmar, och om man vet andra triathleter (eller andra närvarande såklart) som var dåliga i Kalmar så vill de gärna att man ber även dem kontakta smittskyddsenheten (exempelvis via länken i tidigare
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 15:31Vi har tidigare diskuterat träningstid kontra resultat. Jag gjorde en snabb webbenkät - 4 frågor - som skulle kunna visa på sambandet mellan träningstid och slutresultat.
Fyll gärna i den om ni vill så lovar jag att skicka upp lite snygga diagram sen...
Vi har tidigare diskuterat träningstid kontra resultat. Jag gjorde en snabb webbenkät - 4 frågor - som skulle kunna visa på sambandet mellan träningstid och slutresultat.
Fyll gärna i den om ni vill så lovar jag att skicka upp lite snygga diagram sen...
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 15:59Ok, fyllt i länken om matförgiftningen. För framtida IM 🙂
Ok, fyllt i länken om matförgiftningen. För framtida IM 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 16:32Härligt Henrik, ifyllt! 🙂
Tog med simning, cykling (ej transport), löpning och styrka.
Ska bli spännande att se resultatet
Härligt Henrik, ifyllt! 🙂
Tog med simning, cykling (ej transport), löpning och styrka.
Ska bli spännande att se resultatet
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 16:43Jag gjorde samma bara träning.
Jag gjorde samma bara träning.
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 17:42Kul med lite koll på träningsmängd 🙂 Ifyllt. Tog med det mesta i min träning; löp, all sorts cykel (alltså även mtb med inslag av downhill), sim, styrka samt längdåkning (eftersom det e en grymt bra träningsform som jag e övertygad hjälper hjärta å lung
Kul med lite koll på träningsmängd 🙂 Ifyllt. Tog med det mesta i min träning; löp, all sorts cykel (alltså även mtb med inslag av downhill), sim, styrka samt längdåkning (eftersom det e en grymt bra träningsform som jag e övertygad hjälper hjärta å lung
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 17:57Min race report blev lång, men nu är den i varje fall klar.
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=158331
Kanske kan intressera någon, är väl ensam om mitt kostupplägg här vad jag vet.
Min race report blev lång, men nu är den i varje fall klar.
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=158331
Kanske kan intressera någon, är väl ensam om mitt kostupplägg här vad jag vet.