Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

förresten jag känner mig träffat

"Man ser ganska tydligt att man inte vinner någon IM på att vara snabb simmare, om vi inte pratar eliten naturligtvis. Det är många som man cyklar om de första 10 milen som man ser att de sliter på cykeln, men att de uppe

Jag läste en intervju av en triathlet som sa att man viner inga triathlonlopp på simningen däremot kan man förlora dem på simningen.

starkt jobbat Kalle!!! Grattis!
och ja det var kul att som första-gångs-im:are inse vad som var jobbigt och inte. att man inte riktigt kan föreställa sig vad det är under dagen som kommer ställa till mest problem. som en urusel simmare var jag livrädd. m

Efter ett digert arbete så är nu resultaten från Ironman Kalmar inlagda. Det var totalt 1305 svenskar av 1993 i mål. 796 av dessa svenskar var debutanter på distansen.

De flesta debutanter har fått sin hemort som klubb. Vill man ha det ändrat så skickar

jisses vilket jobb ja!
om man hittar sig själv under stad men inte under rätt klubb? kan man ändra det då så att min klubb får rätt statistik? nu när det ändå gjorts ett sånt gediget jobb är det ju, som du säger, lika bra att hjälpa till så det blir rätt

ja man ska maila stefan.norman@home.se

ger honom din namn hemstad och sedan rätt klubb namn. skada inte att skicka tiden om det skulle finns två med samma namn.

han ta emot bilder också som man kan lägga till din profil. som mina.

http://ironmanstati

Gällande maten se bifogad artikel på Barometern.se
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/ironman-pudlar-det-ar-oerhort-beklagligt%284413645%29.gm

Har läst många av era RR och är grymt imponerad av er prestationer! Grattis alla IMare!

Mattias ser ut som du spräng om mig någonstans precis när vi skulle få den siste armband. jag hade 11:00:18 på 38.4km och du hade 10:59:47.

Nästan en timme bättre än förra året! hur mycket var träning och hur mycket var erfarenhet från förra året?

Hur många planera att göra en tatuering efter har gått i mål på en IM?