Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 15:00Trodde de aldrig skulle erkänna matgiftningen. Kul erkännande ist för det första hånandet....
Trodde de aldrig skulle erkänna matgiftningen. Kul erkännande ist för det första hånandet....
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 15:06Ryan, grattis du gör en grym IM debut!!
Vid 3,84 måste tiden varit 10.59;).. hur eller hur inför 2013 tränade jag i snitt 10h vecka och inför 2014 tränade jag 7,5h/v. Snittet är baserat på total träningstid 52 veckor.
Tror det var en kombination av er
Ryan, grattis du gör en grym IM debut!!
Vid 3,84 måste tiden varit 10.59;).. hur eller hur inför 2013 tränade jag i snitt 10h vecka och inför 2014 tränade jag 7,5h/v. Snittet är baserat på total träningstid 52 veckor.
Tror det var en kombination av er
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 15:16ja, 10:59 skulle det stå.
ja, 10:59 skulle det stå.
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 19:40Att tatuera in IM-loggan är ungefär samma sak som att tatuera sig med "Coca Cola".
Jag skulle i så fall begära att WTC betalade för reklamplatsen på min kropp.
Att tatuera in IM-loggan är ungefär samma sak som att tatuera sig med "Coca Cola".
Jag skulle i så fall begära att WTC betalade för reklamplatsen på min kropp.
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 19:58Fast han hade nog rätt i att det inte var så många DNS som berodde på käket... Icke desto mindre surt. Lär väl vara någon på Bremersons med ett sår på fingret som pillat på pastan...
Fast han hade nog rätt i att det inte var så många DNS som berodde på käket... Icke desto mindre surt. Lär väl vara någon på Bremersons med ett sår på fingret som pillat på pastan...
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 08:00jag känner en som hade checkat in allt på fredag morgon, en av de första, sedan bli sjuk hela fredag em och kväll.
jag fick en sms av en till som skulle köra en siste löppass innan lunch och sedan hoppade över tävling.
sedan några i min klubb som har gj
jag känner en som hade checkat in allt på fredag morgon, en av de första, sedan bli sjuk hela fredag em och kväll.
jag fick en sms av en till som skulle köra en siste löppass innan lunch och sedan hoppade över tävling.
sedan några i min klubb som har gj
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 13:00Mer matinfo från lokaltidningen Östran: http://ostran.se/NYHETER/Kalmar/Anmaelningarna-om-matfoergiftning-vaeller-in
Mer matinfo från lokaltidningen Östran: http://ostran.se/NYHETER/Kalmar/Anmaelningarna-om-matfoergiftning-vaeller-in
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 23:03Korta
1. Ricky K 975 min
2. Katrin Andreasson 907 min
3. Micke J 501 min
4. Peter Andersson 458 min
5. Ryan "Rykno" Provencher 442 min
6. Johan Bergman 411 min
7. Inge Holmquist 409 min
8. Anders Lindgren 357 min
9. Johan Sabel 356 min
10. Mikael
Korta
1. Ricky K 975 min
2. Katrin Andreasson 907 min
3. Micke J 501 min
4. Peter Andersson 458 min
5. Ryan "Rykno" Provencher 442 min
6. Johan Bergman 411 min
7. Inge Holmquist 409 min
8. Anders Lindgren 357 min
9. Johan Sabel 356 min
10. Mikael
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 00:12Tackar Ryan om jag nu bara lär mig springa 🙂
Men klart nöjd att blåbärsstämpeln är borta, den var väldigt påtaglig i T1
Stod med halvvåtdräkt på mig och en cykelhjälm på huvudet 🙂 och letade efter en sittplats, det gick inte helt snabbt 🙂 glömde t
Tackar Ryan om jag nu bara lär mig springa 🙂
Men klart nöjd att blåbärsstämpeln är borta, den var väldigt påtaglig i T1
Stod med halvvåtdräkt på mig och en cykelhjälm på huvudet 🙂 och letade efter en sittplats, det gick inte helt snabbt 🙂 glömde t
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 06:01fredrik håkansson
Peter Blomqvist
Martin EkmanTre till som körde Köpenhamn men registrerade sin träning efter listan publicerade. Det är svårt att ser hur många blåbär finns kvar i denna grupp men jag hoppas ni som har tänkte att köra i år lyckades och
fredrik håkansson
Peter Blomqvist
Martin Ekman
Tre till som körde Köpenhamn men registrerade sin träning efter listan publicerade. Det är svårt att ser hur många blåbär finns kvar i denna grupp men jag hoppas ni som har tänkte att köra i år lyckades och