Quote from Elias Engqvist on 28 September 2010, 10:42Min fråga om det var ironiskt var naturligtvis ironisk!!! (Obs, ej ironi)
Min fråga om det var ironiskt var naturligtvis ironisk!!! (Obs, ej ironi)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:44Ironi? Det får mig att minnas 90-talet och Henrik Schyffert... 😉
Ironi? Det får mig att minnas 90-talet och Henrik Schyffert... 😉
Quote from Elias Engqvist on 28 September 2010, 10:46...jag tänker på ett avsnitt av simpsons...
...jag tänker på ett avsnitt av simpsons...
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:50Fast jag undrar om det inte finns 4-5 Funbeatare som tar alla de där punkterna på allvar. Jag känner en.
Fast jag undrar om det inte finns 4-5 Funbeatare som tar alla de där punkterna på allvar. Jag känner en.
Quote from Catharina Brattlin on 28 September 2010, 10:51Underbar sammanfattning! 😀
Underbar sammanfattning! 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:54Punkt 1 på M.F:s lista brukar jag ofta ha roligt åt. Vissa beställer dyra små burkar med salttabletter från USA. Men för att stoppa saltbrist är det bara vanligt salt som behövs. Finns för några kronor kilot på vilken butik som helst.
Punkt 1 på M.F:s lista brukar jag ofta ha roligt åt. Vissa beställer dyra små burkar med salttabletter från USA. Men för att stoppa saltbrist är det bara vanligt salt som behövs. Finns för några kronor kilot på vilken butik som helst.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:58Fast jag skulle vilja vända på det och säga att det finns en lika tydlig sån här gruppering. Bägge två hävdas rätt ihärdigt av sina förespråkare.
1. Inga pulver är lika bra som lagad mat, alla kosstillskott är onödiga, ät en fullvärdig kost.
2. Alla kan
Fast jag skulle vilja vända på det och säga att det finns en lika tydlig sån här gruppering. Bägge två hävdas rätt ihärdigt av sina förespråkare.
1. Inga pulver är lika bra som lagad mat, alla kosstillskott är onödiga, ät en fullvärdig kost.
2. Alla kan
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 11:56Den här tråden har utvecklats till en riktig höjdare, som poesi: fb i koncentrat!
Den här tråden har utvecklats till en riktig höjdare, som poesi: fb i koncentrat!
Quote from Susan Hartley on 28 September 2010, 12:05Underbart Mikael! (t+)
Men du glömde en punkt! Att tjockskor är en av ondskans axelmakter.
Underbart Mikael! (t+)
Men du glömde en punkt! Att tjockskor är en av ondskans axelmakter.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 12:06Oj, jag kommer mest att tänka på hur de mår dagen efter ett "stapplade-i-mål".
Oj, jag kommer mest att tänka på hur de mår dagen efter ett "stapplade-i-mål".