Quote from Kicki K on 10 April 2008, 09:10tack,
backarna får sina pass och fart sina:-)
tack,
backarna får sina pass och fart sina:-)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 09:25Jag brukar köra trösklar rimligt flackt, men ofta utanför löparbana. Varvlopp på lämpliga gator inne i stan är ett vanligt upplägg, men jag har även en 14-kilometersrunda hemmavid där jag brukar göra nåt i stil med 4x2.5 km (eller 3x3, eller 4-3-2-1, elle
Jag brukar köra trösklar rimligt flackt, men ofta utanför löparbana. Varvlopp på lämpliga gator inne i stan är ett vanligt upplägg, men jag har även en 14-kilometersrunda hemmavid där jag brukar göra nåt i stil med 4x2.5 km (eller 3x3, eller 4-3-2-1, elle
Quote from Urban Nilsson on 10 April 2008, 09:29Jag springer också ut med djurgårdskanalen! (stockholm)
Jag springer också ut med djurgårdskanalen! (stockholm)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 09:31Bara på Tjejmilen. 🙂
Bara på Tjejmilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 10:40What are the odds? Jag springer också utmed Djurgårdsbrunnskanalen! 😀
Om jag springer intervaller på lunchen vill säga, eftersom jag jobbar i närheten. Om jag springer på kvällen blir det Kristinebergs IP eller längs Kungsholms Strand.
Vi borde köra et
What are the odds? Jag springer också utmed Djurgårdsbrunnskanalen! 😀
Om jag springer intervaller på lunchen vill säga, eftersom jag jobbar i närheten. Om jag springer på kvällen blir det Kristinebergs IP eller längs Kungsholms Strand.
Vi borde köra et
Quote from Urban Nilsson on 10 April 2008, 10:46Jag jobbar också rätt när djurgården och kör mina tusingar där på lunchen. Kvällsintervaller finns inte ännu men får väl bli på bana vid kärrtorp eller hammarbyhöjden då.
Kör gärna ett intervallpass/lunchlöp någon lunch.
Jag jobbar också rätt när djurgården och kör mina tusingar där på lunchen. Kvällsintervaller finns inte ännu men får väl bli på bana vid kärrtorp eller hammarbyhöjden då.
Kör gärna ett intervallpass/lunchlöp någon lunch.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 11:27Ligger ditt jobb åt Gärdet-hållet eller city-hållet? Själv sitter jag på Gärdet.
Ligger ditt jobb åt Gärdet-hållet eller city-hållet? Själv sitter jag på Gärdet.
Quote from Urban Nilsson on 10 April 2008, 11:29City. Jungfrugatan vid östermalmstorg.
City. Jungfrugatan vid östermalmstorg.
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 16:34Jag sitter nere i frihamnen (NASDAQ-OMX) - vi springer en stor grupp med tränare på torsdagsluncherna (11-12 ung.) då blir det nästan alltid intervaller, backar el. dyl. På tisdagarna springer jag oftast med några arbetskompisar runt djurgården, ibland ut
Jag sitter nere i frihamnen (NASDAQ-OMX) - vi springer en stor grupp med tränare på torsdagsluncherna (11-12 ung.) då blir det nästan alltid intervaller, backar el. dyl. På tisdagarna springer jag oftast med några arbetskompisar runt djurgården, ibland ut
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:46Jag har ridit längs med Djurgårdskanalen.
Jag har ridit längs med Djurgårdskanalen.