Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 10:00Kristoffer> Lagom läskig kombo att åka in i mörk tunnel (med solglasögon) med knivskarp sväng. Man fick gå ned ordentligt i fart. Tur att du klarade dig trots vurpan. Var lite teknisk där men det kan ju vara en tjusning. För mig gick det som förutspått,
Kristoffer> Lagom läskig kombo att åka in i mörk tunnel (med solglasögon) med knivskarp sväng. Man fick gå ned ordentligt i fart. Tur att du klarade dig trots vurpan. Var lite teknisk där men det kan ju vara en tjusning. För mig gick det som förutspått,
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 12:16Funktionären som stod i tunnenel under slussen på vägen tillbaka skulle ha placerats längre ut för tydligare informera om högersvängen. Den blev dold tackvara att vägen svängde av lite vänsster, solbrillor gjorde inte saken bättre.
Funktionären som stod i tunnenel under slussen på vägen tillbaka skulle ha placerats längre ut för tydligare informera om högersvängen. Den blev dold tackvara att vägen svängde av lite vänsster, solbrillor gjorde inte saken bättre.
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 13:05Kan bara hålla med om toaletterna! På tok för få och det fanns inte vatten i kranen på någon av de två jag var på före och efter loppet!
Inte heller kul med 600m växlingsområde! Det måste gå att få till det bättre med tre eller fyra led iställer för två.
Kan bara hålla med om toaletterna! På tok för få och det fanns inte vatten i kranen på någon av de två jag var på före och efter loppet!
Inte heller kul med 600m växlingsområde! Det måste gå att få till det bättre med tre eller fyra led iställer för två.
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 13:16Att TA är långt får man liksom köpa tycker jag. Men jag håller helt med om att man måste kunna springa förbi de som är långsamma. Jag fastade också bakom en man som var osnabb med cykeln, bestämde mig för att det inte var värt risken att försöka passera.
Att TA är långt får man liksom köpa tycker jag. Men jag håller helt med om att man måste kunna springa förbi de som är långsamma. Jag fastade också bakom en man som var osnabb med cykeln, bestämde mig för att det inte var värt risken att försöka passera.