Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 17:10Började träna för kalmar järnman 2009 nu i början av mars.
Har iofs inte klarat av det ännu, men målet är att testa och latja mig hem på ca 12 timmar, då är jag nöjd.
Tror löpningen är det svåraste faktiskt så har man det så har man kommit en bra bit på v
Började träna för kalmar järnman 2009 nu i början av mars.
Har iofs inte klarat av det ännu, men målet är att testa och latja mig hem på ca 12 timmar, då är jag nöjd.
Tror löpningen är det svåraste faktiskt så har man det så har man kommit en bra bit på v
Quote from Jonas Täng on 11 June 2009, 19:56I Kalmar räcker det med att lunka det kanske går bättre? 😉
I Kalmar räcker det med att lunka det kanske går bättre? 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 22:4512 timmar är en ganska bra tid för en motionär som gör sin första IM.
12 timmar är en ganska bra tid för en motionär som gör sin första IM.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:26Jag tänkte debutera på IM i Kalmar 2011, jag känner mig helt plötsligt inte riktigt lika nervös för uppladdningen längre!
Jag tänkte debutera på IM i Kalmar 2011, jag känner mig helt plötsligt inte riktigt lika nervös för uppladdningen längre!
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:36Jag planerar också för Kalmar 2010. Kommer prova på halva distansen i år + en eller ett par olympiska.
Jag planerar också för Kalmar 2010. Kommer prova på halva distansen i år + en eller ett par olympiska.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:18ska man gå med i nån klubb också eller är det tre olika klubbar för de olika grenarna som gäller? Har för mig att det finns en Stockholm Triathlon-klubb... kanske?
ska man gå med i nån klubb också eller är det tre olika klubbar för de olika grenarna som gäller? Har för mig att det finns en Stockholm Triathlon-klubb... kanske?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:29De mest aktuella för dig är väl SPIF eller Stockholm City Triathlon.
http://www.stockholm-triathlon.se/
http://sct.nu/Annars finns det i flite runtom. Vallentuna, Lidingö och Väsby har klubbar oxå.
De mest aktuella för dig är väl SPIF eller Stockholm City Triathlon.
Annars finns det i flite runtom. Vallentuna, Lidingö och Väsby har klubbar oxå.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:32Gå med i "specialklubbar" för träningens skull och en Triklubb för licens.
Gå med i "specialklubbar" för träningens skull och en Triklubb för licens.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 17:46Går man med i en simklubb får man dock finna sig i att träna med (och bli slagen av) 7-åringarna.
Går man med i en simklubb får man dock finna sig i att träna med (och bli slagen av) 7-åringarna.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 17:55äsch, det är lugnt. Det är ju av barn och fyllon man får höra sanningen sägs det så det gör mig inget 😀
äsch, det är lugnt. Det är ju av barn och fyllon man får höra sanningen sägs det så det gör mig inget 😀