Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:10tights på möten? Där går gränsen för mig. Alltid en komplett uppsättning affärskläder och jeans på jobbet, som man fraktar ditt med cykel (blir ett tyngre motstånd då) eller bil. Dusch finns ju på de flerst kontoren. Då tar det i princip inte mycket längr
tights på möten? Där går gränsen för mig. Alltid en komplett uppsättning affärskläder och jeans på jobbet, som man fraktar ditt med cykel (blir ett tyngre motstånd då) eller bil. Dusch finns ju på de flerst kontoren. Då tar det i princip inte mycket längr
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 09:41Vill man tränas tidseffektivt så är trainern ens bästa vän... Slipper in och ut ur stan, rengöra, packa iordning grejer, man kan cykla när det är mörkt ute, man kan cykla och passa ett barn samtidigt.
Sen köper man ett löpband och en endless pool så beh
Vill man tränas tidseffektivt så är trainern ens bästa vän... Slipper in och ut ur stan, rengöra, packa iordning grejer, man kan cykla när det är mörkt ute, man kan cykla och passa ett barn samtidigt.
Sen köper man ett löpband och en endless pool så beh
Quote from Jonas Täng on 18 June 2009, 11:13Jag hävdar ändå att det mest tidseffektiva måste vara att utnyttja resorna till och från jobbet till att träna. Man måste ändå förflytta sig och duscha kan man göra lika bra på jobbet som hemma (i alla fall kan många av oss det).
Jag hävdar ändå att det mest tidseffektiva måste vara att utnyttja resorna till och från jobbet till att träna. Man måste ändå förflytta sig och duscha kan man göra lika bra på jobbet som hemma (i alla fall kan många av oss det).
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 22:55Ett av mina problem är ju att jag _alltid_ cyklar till jobbet (men eftersom det är 5,1 km och 13 rödlysen går jag inte med på att kalla det träning) och det är inte helt lätt att få med sig alla prylar man behöver fram och tillbaka.
Körde den rekommendera
Ett av mina problem är ju att jag _alltid_ cyklar till jobbet (men eftersom det är 5,1 km och 13 rödlysen går jag inte med på att kalla det träning) och det är inte helt lätt att få med sig alla prylar man behöver fram och tillbaka.
Körde den rekommendera
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 23:09Men Britta, 5,1 km kan man jag springa fint. Då blir man även varmare så här på vintern ... ähhh ... midsommaren.
Men Britta, 5,1 km kan man jag springa fint. Då blir man även varmare så här på vintern ... ähhh ... midsommaren.
Quote from Jonas Täng on 22 June 2009, 10:30Du får undersöka möjligheterna att lämna extrakläder på kontoret! I min lilla lilla garderob får plats såväl lunchträningsgrejor som löparskor, -kläder och simgrejor som 3-4 ombyten vanliga kläder, inneskor, goretexjacka, extra vindjacka, fleecetröja, mös
Du får undersöka möjligheterna att lämna extrakläder på kontoret! I min lilla lilla garderob får plats såväl lunchträningsgrejor som löparskor, -kläder och simgrejor som 3-4 ombyten vanliga kläder, inneskor, goretexjacka, extra vindjacka, fleecetröja, mös
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 17:14Jag kommer att få jobba med cyklingen har jag märkt ... tur att det är fint väder så att rutinen att cykla till jobbet hinner sätta sig. Det är en helt annan trötthet på cykeln än för löpningen. Det visste jag ju men det är ändå lite fascinerande att det
Jag kommer att få jobba med cyklingen har jag märkt ... tur att det är fint väder så att rutinen att cykla till jobbet hinner sätta sig. Det är en helt annan trötthet på cykeln än för löpningen. Det visste jag ju men det är ändå lite fascinerande att det