Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag kom det för andra gången upp en markering i min facebook att jag "gillar" funbeat. Nog för att jag gillar funbeat, men jag vill inte ha någon koppling mellan dessa två konton och så vitt jag vet har jag inte klickat på några "Gilla"-knappar. Hur gör

Raderar ditt konto på facebook? Nejvisst nej, det kan man ju inte! (H)

I dina inställningar på FB kan du välja att ta bort applikationer du har kopplat ihop med FB. Då kan de inte göra uppdateringar.

Annars får du låta bli att klicka på gilla-knappen som finns lite överallt.

Jag hittade också att jag "gillar" funbeat på min Facebook idag. jag har inte klickat på någon gilla-knapp.

någon mer än TS och jag?

Jag har ingen koppling mellan funbeat och Facebook, och har aldrig haft.

Ja det är precis det som är problemet, jag har inte heller klickat på någon "gilla" knapp och jag har inte kopplat applikationerna till varandra. Gick för säkerhets skull in på inställningarna och kollade och det stämde. Har dock haft båda sidorna öppna p

Ni har inte gillat funbeats facebook-sida, på facebook alls? Dvs inte nödvändigtvis klickat på gillaknappen här på funbeats hemsida, det går alldeles utmärkt att göra det direkt på funbeats facebooksida.

Det är det "gilla" knappen på funbeatsidan handlar

Varför upprörs folk över Nordkorea när så många av oss här i det fria väst låter någon annan bestämma vad vi gillar?

En tråd för arkeologerna 🙂
Fantastisk!
För 10 år sen voreallt detta rena grekiskan, nu oroar det högutbildade människor med för lite problem. Dags att kopla ner kanske?

Har du inte gjort det genom Facebook då?