Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 21:09Damma du av din Vic 64 och återkom igen sedan.
Damma du av din Vic 64 och återkom igen sedan.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 23:12Den är redan dammad tillsammans med commondoren och Amiga 500-dran. Så då får jag anmäla klar.
Känner du dig träffad?Edit
All heder åt Anders som ger tips! Det är ju det vi gör dagarna i ända? Jag lagar även bilar åt folk när det passar och det är SJUKT
Den är redan dammad tillsammans med commondoren och Amiga 500-dran. Så då får jag anmäla klar.
Känner du dig träffad?
Edit
All heder åt Anders som ger tips! Det är ju det vi gör dagarna i ända? Jag lagar även bilar åt folk när det passar och det är SJUKT
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 10:17Nej, faktiskt inte ett dugg. Snarare tyckte jag att formuleringen att man skulle utveckla för någon viss webbläsare var märklig. Jag utvecklar för de människor som ska använda systemet.
Nej, faktiskt inte ett dugg. Snarare tyckte jag att formuleringen att man skulle utveckla för någon viss webbläsare var märklig. Jag utvecklar för de människor som ska använda systemet.
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2012, 17:10Fredrik har du utvecklat web-system? Ofta är det ju så att man skriver koden, testar den och den funkar för "alla" browsers utom MSIE!
Någon gång, kan det vara andra browsers som i invecklade fall sticker ut men i 90% av fallen är det ju MSIE.
Eller om
Fredrik har du utvecklat web-system? Ofta är det ju så att man skriver koden, testar den och den funkar för "alla" browsers utom MSIE!
Någon gång, kan det vara andra browsers som i invecklade fall sticker ut men i 90% av fallen är det ju MSIE.
Eller om
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 17:22Det var kanske lite andra hårklyverier innan, Christer.
Jo tack, jag är väl medveten om problemen med IE = 7 men nu släppt 7:an eftersom den IT-miljö som är vår baslinje inte längre inkluderar den, men fortfarande 8:an. Lit
Det var kanske lite andra hårklyverier innan, Christer.
Jo tack, jag är väl medveten om problemen med IE = 7 men nu släppt 7:an eftersom den IT-miljö som är vår baslinje inte längre inkluderar den, men fortfarande 8:an. Lit
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 12:57Tyvärr har vi inte lyckats återskapa det här problemet (trots test i både IE 8 och IE 9). Om någon har mer information om hur man ska återskapa felet, meddela gärna.
Dock så har vi tagit bort like-knappen som fanns i footern på sidan, samt drastiskt min
Tyvärr har vi inte lyckats återskapa det här problemet (trots test i både IE 8 och IE 9). Om någon har mer information om hur man ska återskapa felet, meddela gärna.
Dock så har vi tagit bort like-knappen som fanns i footern på sidan, samt drastiskt min
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2012, 13:36Mitt problem med att jag fick Facebooks inloggningsruta vid klick på sökrutan har lösts i och med att jag av andra anledninngar har ominstallerat datorn 🙂
Mitt problem med att jag fick Facebooks inloggningsruta vid klick på sökrutan har lösts i och med att jag av andra anledninngar har ominstallerat datorn 🙂